Reitingo sudarytojai neįskaičiavo „Facelift“ automobilių (seno automobilio modelio atnaujinintų variantų) – tokie modeliai laikomi senais. Šis reitingas plačiau pristatytas „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Taigi paaiškėjo, kad su geroku atotrūkiu seniausius modelius savo gamoje turi rusiška „Lada“. Vidutinis rusiškų modelių amžius – beveik devyniolika metų. Pavyzdžiui, „Lada Niva“, be didesnių pakeitimų, gaminama nuo 1977 metų.
Antroje vietoje kiek netikėtai atsidūrė sąlyginai naujas JAV automobilių gamintojas – „Tesla“. Tačiau reitingo sudarytojai nustatė, kad vidutinis modelio amžius „Tesla“ atveju siekia beveik 8 metus.
Taigi du seniausius modelius gaminantys gamintojai, pasirodo, atstovauja visiškai priešingas stovyklas viskuo – tiek konceptualiai, tiek ir geografiškai. Tačiau du seniausius skiria net dešimties metų tarpas.
Trečioje vietoje atsidūrė Indijos gamintojas „Mahindra“. Jos seniausias modelis yra visureigis „Bolero“, gaminamas nuo 2000 metų.
Vidutinis modelių amžius praktiškai sutampa su „Tesla“, tačiau „Mahindra“ buvo skirta trečioji vieta dėl to, kad per pastaruosius trejus metus gamintojas išleido net tris visiškai naujus modelius.
Buvo paskelbti ir gamintojai, kurių gamoje – patys naujausi modeliai. Tai Japonijos „Isuzu“ ir Kinijos „Xpeng“ bei „NIO“.
Tarp europiečių lyderiauja superautomobilių gamintojai: „McLaren“ ir „Ferrari“.