Pirmiausia, priekaištas yra susijęs su vairuotojo kabina, sakoma „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“. Kadangi „Tesla“ vilkiko vairuotojas sėdi per vidurį kabinos, tai jam nesuteikia pranašumo – į abi puses yra labai daug vadinamojo nematomo ploto aplink vilkiką.
Dėl vairuotojo kabinos specifikos išryškėjo ir dar vienas buitinis dalykas. Pavyzdžiui, įprastuose vilkikuose vairuotojas, mokėdamas už kelius, gali tiesiog atsidaryti langą ir susimokėti. Kadangi jis čia sėdi per vidurį, tenka išlipti iš kabinos.
Juo labiau – „Tesla“ sugalvojo padaryti neatsidarančius langus. Taigi tenka ne tik lipti iš savo krėslo, bet ir iš vilkiko, jeigu, tarkime, nori susimokėti už kelius ar nuskenuoti leidimą, įvažiuojant į kokią nors teritoriją.
Kabinos specifika pasireiškia ir suprastėjusiu eismo saugumu. Pavyzdžiui, norint atlikti lenkimo manevrą važiuojant ne greitkeliu, o paprastu keliu, turi gerokai labiau išvažiuoti į kitą eismo juostą. Lengvajam automobiliui tai nėra labai didelė problema, tačiau pakrautam, kone 40 tonų monstrui, tai padaryti yra labiau komplikuota.
Sulaukta priekaištų ir dėl to, kad šiame sunkvežimyje nenumatyta miegamoji vieta vairuotojui.
Amerikiečių vairuotojus neramina ir nuvažiuojamas atstumas. Įprastai vairuotojai per dieną Jungtinėse Valstijose vilkikais įveikia daugiau kaip 1000 kilometrų, o pilnai pakrautas „Tesla“, anot gamintojo, gali nuvažiuoti apie 800 kilometrų, nors įprastai atstumas būna kur kas mažesnis.
Negana to, vietoje to, kad per kelias minutes prisipildytų baką, teks krauti akumuliatorius ir gaišti daug laiko. Net pagal „Tesla“, megavatų galingumo įkrovimo stotelėse iki 70 proc. akumuliatorių galima pakrauti per pusvalandį, tačiau iki 100 proc. – užtruks gerokai ilgiau nei valandą.
Be to, tokių stotelių šalyje – vos kelios.
Tokį sunkvežimį paprastoje įkrovimo stotelėje truks mažiausiai kelias valandas. Taigi gerokai sumažėja per dieną nuvažiuojamas atstumas.