Pasaulyje egzistuoja dar keletas didesnę galią turinčių elektra varomų automobilių. Galingiausias jų yra „Lotus Evija“ – 2039 AG, tačiau maksimalus britų modelio greitis apribotas elektronikos ties 350 km/val. riba.
„Nevera“ gali lėkti greičiau ir tai neseniai įrodė kroatų pilotas bandytojas. Aišku, „Nevera“ pirkėjams maksimalus greitis ribojamas ties 352 km/val. greičiu. Norintys išbandyti tikrą maksimalų greitį, „Rimac“ kompanijos turi paprašyti tokį renginį suorganizuoti – mat maksimalaus greičio galima siekti specialaus renginio metu bei su „Rimac“ kompanijos inžinierių priežiūra ir tik uždarose trasose.
„Rimac“ maksimalų greitį pasiekė Vokietijos miesto Papenburgo apylinkėse esančiame poligone.
Šiame regione, tik kitame poligone, prieš trejus metus „Bugatti“ su „Chiron“ modeliu pasiekė maksimalaus greičio rekordą tarp visų serijinių automobilių. Tada prancūzams pavyko lėkti 490 km/val. greičiu.
Beje, abu šie rekordai Gineso rekordų knygoje nėra fiksuojami, mat buvo pasiekti važiuojant tik į vieną pusę. Tuo metu oficialiai rekordą galima užfiksuoti tik tokiu atveju, jeigu tokį patį greitį pasieki važiuojant abiem kryptimis –pirmyn ir atgal vienos valandos bėgyje.
Tokius reikalavimus atitinka tik amerikietiško „SSC Tuatara“ modelio rekordas – 455 km/val.
Pranešime neminima, kodėl „Rimac“ nebandė pasiekti maksimalaus greičio važiuojant ir priešinga kryptimi. Gali būti, kad tai yra šio autodromo specifika, pavyzdžiui, važiuoti priešinga kryptimi draudžiama dėl saugumo. Arba kompanija neturėjo galimybės įsikrauti pakankamai greitai savo elektromobilio.
„Nevera“ modelyje numatyta galimybė įkrauti akumuliatorius iki 80 proc. vos per 19 minučių, tačiau krovimo galingumas turi siekti 500 kW, o tokių krovimo įrenginių yra labai mažai.
Rekordo siekimo metu automobilyje buvo sumontuotos standartinės „Michelin Pilot sport Cup 2R“ padangos.