Per pastaruosius metus kompanijos, kurios buvo įsivėlusios į šį skandalą, sumokėjo 100 milijonų baudų, o šis skandalas nulėmė visos automobilių pramonės pokytį – dyzeliniai varikliai daug kur nors ir legalūs, bet yra tiesiog nekenčiami. Šiuo metu rinką užplūdo benzinu ir elektra varomos mašinos, iš rinkos buvo atšaukti milijonai automobilių.
Nors skandalas įsiplieskė prieš 7 metus, kai kurie vis dar turi mokėti baudas. Pavyzdžiui, Vokietijos automobilių programinės įrangos gamintojas „Bosch“.
Šį koncerną teisėsauga apkaltino sukūrus nelaimingąją programą ir tylėjus apie tai, nors, anot teismo, „Bosch“ atstovai tikrai žinojo, kad įranga yra nelegali. Nors ir pripažįstama, kad „Bosch“ perspėjo gamintojus, kad ši programinė įranga prieštarauja įstatymams, tačiau nepasistengė sustabdyti gamintojų.
„Autonews“ rašo, kad eilinis tyrimas baigėsi Kalifornijoje. Po jo paskelbta, kad „Bosch“ pažeidė įstatymus ir yra kaltas. Po teismo kompanija susitarė su valdžia ir sutiko sumokėti 25 milijonų dolerių baudą.
Nors oficialiai „Bosch“ paskelbė, kad nepripažįsta nuosprendžio ir nesijaučia kalti, visgi sutiko sumokėti baudą, jog baigtųsi teismo procesai.
Iki šiol „Bosch“ yra sumokėję daugiau kaip 400 milijonų dolerių baudų visame pasaulyje. Tiesa, tai palyginus tik ašaros, nes „Volkswagen“ dėl šio skandalo turėjo sumokėti įvairių baudų visame pasaulyje, kurių suma viršija 30 milijardų dolerių.