„Lamborghini“ paskelbė savo darbo rezultatus per šiuos metus. Per tris šių metų ketvirčius italai pardavė beveik 7,5 tūkst. naujų automobilių, o tai beveik dešimtadaliu daugiau negu pernai. Iš jų daugiau kaip pusė atitenka „Urus“ visureigiams. Rugsėjį buvo pagamintas paskutinis „Aventador“ modelis, tad „Lamborghini“ gamoje liko tik du modeliai – be „Urus“ dar yra „Hurracan“.
Kitais metais turi debiutuoti „Aventador“ pakeisiantis modelis ir jis taps pirmuoju „Lamborghini“ istorijoje hibridiniu „plug-in“ modeliu, kurį galima pakrauti iš elektros rozetės. Dar po metų visi modeliai turės „plug-in“ versijas.
Tuo metu elektrinis „Lamborghini“, anot kompanijos vadovo Stefano Vinkelmano, nepasirodys anksčiau negu 2028 m. Tai bus ketvirtas modelis šio gamintojo gamoje ir tai bus „cross-coupe“. Tai yra keturvietis kupė modelis su paaukštinta prošvaisa ir kiek padidintu pravažumu.
„Lamborghini“ elektromobilis bus gaminamas ant bendros „Volkswagen“ grupės platformos, kurią turės ir naujos kartos „Taycan“ modelis bei elektrinė naujos kartos „Panamera“.
Tačiau „Lamborghini“ kupini ryžto išlaikyti vidaus degimo variklius. Daug vilčių dedama į naujų sintetinių degalų gamybą – tokius degalus konstruoja „Volkswagen“ ir ketina juos paruošti gamybai iki 2025 metų. Tačiau jau dabar aišku, kad tai nebus pigūs degalai, tad jie ko gero bus naudojami tik brangesniems automobiliams, tokiems kaip „Lamborghini“.