Dabar veteranui jau 75 metai, bet jis dalyvavo savo automobilio pristatyme. Automobilis nudažytas tokia pačia spalva kaip ir originali pirmoji formulė – juodas su aukso spalvos detalėmis.
Taip pat dekoruotas interjeras. Ant galinių statramsčių – skaičius aštuoni. Tokiu numeriu buvo papuošta E.Fitipaldžio pirmoji formulė. Aštuonetas yra ant lubų, o centrinėje konsolėje – E.Fitipaldžio autografas. Beje, viena aliuminio rankenėlė salone yra pagaminta iš perdirbto anų laikų pirmos formulės bolide naudoto aliuminio.
Ant galinio aptako, kuris yra labai didelis, tilpo emblemos su „Lotus“ komandos laimėjimais. Didelis tas aptakas dėl to, nes „Evija“ oficialiai yra galingiausias serijiniu būdu gaminamas automobilis pasaulyje.
Techninių E.Fitipaldžio versijos detalių britai neatskleidžia, bet greičiausiai nesiskirs nuo įprastos versijos, nes jie ir taip įspūdingi. Tai elektromobilis, kuris pilnai pakrautais akumuliatoriais gali nuvažiuoti virš 400 kilometrų.
Automobilis turi keturis elektros variklius – po vieną kiekvienam ratui. Suminė jo galia – 2039 AG ir 1700 Nm. Iki šimto km/val. jis įsibėgėja per tris sekundes – nieko ypatingo, bet iki 300 km/val. jis įsibėgėja vos per 9 sekundes. Maksimalus greitis apribotas elektronikos ties 350 km/val. riba.
„Lotus“ išleis tik aštuonis E.Fitipaldi versijos „Evija“ modelius. Kaina neskelbiama, bet standartinė „Evija“ kainuoja du milijonus eurų.