Purdue universiteto (JAV) mokslininkai sukūrė naują technologiją, kuri užtikrins šilumos, išsiskiriančios įkrovimo metu, kontrolę.
Naudodami NASA srauto virimo modulį, jiems pavyko sumažinti laidais keliaujančios šilumos kiekį, kad pasiektų 1400 amperų srovę.
Tai lyginama su esamų pažangiausių įkroviklių 520 amperų galia.
Projekto vadovas daktaras Issamas Mudawaras teigė, kad naujoji „kaitinimo po aušinimo srautu“ technika gali „labai pagerinti“ šilumos perdavimo efektyvumą, palyginti su kitais metodais, ir gali būti naudojama būsimų kosminių sistemų temperatūrai kontroliuoti ir palengvinti EV įkrovimą Žemėje.
Konstruktorių komanda mano, jog norint sutrumpinti elektromobilių įkrovimo laiką iki penkių minučių, įkrovimo sistemoms reikės 1400 amperų srovės.
Įkrovimo stotys, teikiančios 1400 amperų, generuos žymiai daugiau šilumos nei dabartinės, tačiau tam reikės patobulintų temperatūros valdymo metodų.