Buvęs „Ferrari“ vadovas Sergio Markionė dar prieš šešerius metus sakė, kad visureigis su „Ferrari“ ženklu pasirodys tik per jo lavoną. Likimo ironija – S.Markionė paliko šį pasaulį ir nepraėjus net ketveriems metams – „Ferrari“ visureigis debiutuoja.
Krosoveris pakeitė „GTC4 Lusso“ modelį, kuris irgi turėjo keturias pilnavertes vietas, tačiau buvo dviduris kupė.
„Purosangue“ išvertus iš italų kalbos reiškia grynakraujį. Bent jau po kapotu taip ir yra – ten slepiasi tikras dvylikos cilindrų vidaus degimo variklis be jokios elektros ar hibrido.
Tiesa, reikia pažymėti, kad hibridinės pavaros visgi pasirodys ir jau visai netrukus. Tačiau, kol kas tai yra iš 812 „Superfast“ modelio pasiskolintas agregatas. 6,5 litro, 725 AG ir 716 Nm – galingesnių visureigių pasaulyje, bent jau kol kas neegzistuoja.
Automobilio variklis priekyje, o aštuonių pavarų greičių dėžė – gale. Pavara visų varančiųjų ratų tokia pati, kokią „Ferrari“ montuoja jau vienuolika metų į FF modelį.
Krosoveris bus gaminamas ant visiškai naujos „Ferrari“ platformos, pagamintos iš aliuminio.
Automobilio pakaba yra aktyvi – automobilis automatiškai palaikys kėbulą vienodame lygyje, kad jis nesvirtų posūkiuose, jog būtų valdomas kaip ir tikras „Ferrari“.
„Purosangue“ yra mažesnis negu „Lamborghini Urus“ – jis 15 cm trumpesnis, 1 cm siauresnis ir 5 cm žemesnis. Galinės durys atsidaro į priešingą pusę. Viduje – keturios atskiros kėdės reguliuojamos elektra.
Be to, nėra įprasto ekrano centrinėje konsolėje – jis nukeltas priešais priekinį keleivį. Bagažinė irgi didžiausia per visą „Ferrari“ istoriją – net 487 litrai. Ir jos tūris dar labiau padidėja nulenkus galines sėdynes.
„Purosangue“ gavosi sunkus – jo svoris viršija dvi tonas. Maksimalus greitis – 312 km/val., iš vietos iki 100 km/val. Įsibėgėja per 3,3 sek, iki 200 km/val. – per 10,5 s.
Pardavime „Purosangue“ pasirodys kitų metų pavasarį ir kainuos beveik 400 tūkst. eurų. „Ferrari“ paskelbė, kad šiam modeliui teks 20 proc. visų „Ferrari“ gamybos apimčių, taigi galima tikėtis didžiulių norinčių eilių. Jeigu skaičiuotume, kad pernai „Ferrari“ pagamino 11 tūkst. automobilių, per metus bus pagaminama tik šiek tiek daugiau nei 2 tūkst. šių krosoverių.
Pirmuosius gaus tik patys lojaliausi pirkėjai, turintys po keletą „Ferrari“ markės modelių. Taigi norintys turės ne tik pakratyti pinigines, bet ir apsišarvuoti kantrybe. Arba – permokėti spekuliantams.