„Prieš kelerius metus BMW atliko keletą testų, kad atsakytų į šį klausimą. Jie išsiaiškino, kad degalų taupymas buvo geresnis spaudžiant visą akceleratorių, bet pavaras perjungiant aukštyn esant santykinai mažam sūkių dažniui (kaip prisimenu 2500 aps./min.)“ – rašo Brentas Meekeris, studijavęs fizinius ir kompiuterių mokslus Teksaso universitete Ostine.
Žinoma, tai reiškia, kad jie naudojo automobilį su mechanine pavarų dėže. Priežastis, kodėl tai yra veiksmingiausia, yra ta, kad vidaus degimo variklis yra efektyviausias visu droseliu. Dalies akceleratoriaus naudojimas tiesiog priverčia variklį traukti orą su apribojimu, o tai eikvoja energiją.
Kita vertus, kuo greičiau variklis sukasi, tuo daugiau energijos prarandama dėl trinties. Taigi yra savotiškas optimumas greitėjant esant žemiems sūkiams, bet visu droseliu.