Tačiau kai kurie dalykai nebuvo puikūs:
- interjeras buvo mano skoniui kiek per spartietiškas. Technologijos buvo puikios, bet automobilio, kuris tiek kainavo, manau, interjeras turėjo būti prabangesnis.
- automatiškai valdomos durų rankenos ne visada sklandžiai veikė. Tai būtų buvę gerai, jei būtų buvęs lengvas būdas pasiekti durų rankeną. Tačiau kai automobilis turėtų pajusti jūsų rakto pakabuką ir atlenkti jums savo durų rankenas, pasidaro nemalonu, jei kiekvieną kartą, kai norite įlipti, blaškotės prie durų.
- „visiškai savarankiškas vairavimas“ yra klaidinga reklama. Tikiuosi, kad bus pareikštas grupinis ieškinys. Automobilis daug ką gali atlikti autonomiškai (pavyzdžiui, malonu, kai spūsties metu automobilis važiuoja pats), tačiau jis nėra visiškai savarankiškas.
- gyvenau 100 mylių atstumu nuo artimiausio aptarnavimo centro. Pirkimo metu tai neatrodė didelė problema, nes supratau, kad prireikus bus padengtas automobilio nuvežimas iki serviso. Tačiau, kai paaiškėjo, kad dėl konstrukcijos trūkumo dažnai pasitaiko radiatoriaus nuotėkis, man buvo pasakyta, kad problema nėra garantinė. Turėjau sumokėti 1000 USD, kad automobilis būtų nutemptas į servisą. Man nebuvo linksma.
Tai mane paskatino nutraukti sutartį. Sumokėjau už automobilio sutvarkymą ir iškart pardaviau per „Shift“. Kadangi gyvename beprotiškais laikais, realiai pardaviau jį pelningai, net apskaitydamas automobilio vilkimo ir taisymo išlaidas.
Kelis mėnesius laukiau ir svarsčiau. Automobilis, kurio aš tikrai norėjau, buvo „Lucid Air“, tačiau jis būtų kėlęs man tokią pačią problemą kaip „Tesla“, netgi dar blogesnę, nes artimiausias aptarnavimo centras būtų už maždaug 300 mylių. Taigi aš pasirinkau „Mercedes EQS“. Interjeras daug, daug gražesnis nei „Tesla“, bet aš toli gražu nesu įsimylėjęs technologijų. Na, tu negali turėti visko. Tai viena pirmųjų pasaulio problemų.