„Pagani“ automobilių gerbėjai iš karto supras, koks tai automobilis – visi stilistiniai ankstesnių automobilių sprendimai tik kiek modernizuoti, tačiau išliko beveik nepakitę.
Automobilis gaminamas iš itin tvirtų ir lengvų, tačiau labai brangių medžiagų – anglies pluoštas, titanas, molibdenas.
Variklis irgi tradicinis – automobilio kūrėjas Horacijus Paganis liko ištikimas 12 cilindrų varikliui su dviem turbinomis. Automobilio galia, palyginti su pirmtaku, beveik nepakito, bet, anot italo, jis atitinka visas, net griežčiausias Kalifornijos valstijoje veikiančias ekologijos normas – šiuolaikinis superkaras su 864 AG.
Interjeras – irgi labai tradicinis, čia net nėra mediasistemos ir lietimui jautraus ekrano – nors tokia opcija už papildomą kainą ir buvo siūloma ankstesniame „Huayra“ modelyje, naujoje „Utopia“ jos kol kas nėra.
Vienintelis ekranas – prietaisų skydelyje kartu su šešiais tradiciniais ciferblatais ir tikromis rodyklėmis.
Užtat automobilis greitas ir lengvas – sveria vos 1280 kg. Dinaminių charakteristikų italai kol kas neatskleidžia. Bet skelbiama, kad tokių „Utopia“ bus pagaminta tik 99 vnt.
„Pagani“ per metus pagamina iki 50 automobilių, tad šios serijos pakaks dviejų metų darbui. Vėliau prasidės gausybė įvairių modifikacijų – kabrioletai, rodsteriai sportiniai specialūs ir kitokie „Utopia“ variantai.
Ir visi jie bus graibstomi kolekcionierių ir entuziastų. Kaina – apie 2,5 mln. eurų.