Pratinosi prie naujo BMW
Rokiškio apylinkėse savaitgalį vykusių „CBet Rally Rokiškis“ lenktynių dalyviai turėjo įveikti net 143 kilometrus, padalintus į 18 greičio ruožų.
Namų sienos ir savų sirgalių palaikymas varžybose sėkmingai pasirodyti padėjo šeimininkų atstovams – Mariui Žiukeliui su šturmanu Steponu Kriaučiūnu. Tarp BMW automobiliais važiavusių sportininkų jie buvo antri, o bendroje įskaitoje užėmė 14-ąją vietą.
„Šis ralis buvo bandomasis ne tik mums, bet ir naujam BMW, kurį nusipirkome prieš lenktynes. Reikėjo priprasti prie naujos mašinos. Lenktynės mums praėjo sklandžiai, technika negedo, padarėme keletą klaidelių, bet siekiant aukštesnio rezultato jų neišvengsi, tad esame patenkinti“, – aiškino M.Žiukelis.
Mašinoje – kaip pirtyje
Rokiškėnas lenktynininkas teigė, kad kovodamas dėl pirmosios vietos savo automobilių klasėje tik keliomis sekundėmis pralaimėjo pagrindiniam varžovui Kajui Samsonui.
Pasak M.Žiukelio, daug įtakos lenktynininkų rezultatams turėjo karštis ir dulkių debesys virš trasos.
„Lauke kepino apie 30 laipsnių karštis, o mašinos viduje buvo tikra pirtis – 50 ar 60 laipsnių. Labai vargino vairuoti tokiame karštyje apsivilkus kombinezoną, užsidėjus šalmą ir apsimovus pirštines. Buvome šlapi nuo prakaito“, – pasakojo Kupiškio policijoje vyriausiuoju patruliu dirbantis M.Žiukelis.
Trasoje užlėkė ant akmens
Panevėžiečiai Giedrius Notkus ir šturmanas Dalius Strižanas tarp „Large 2“ klasės automobiliais lenktyniavusių sportininkų buvo ketvirti, o bendrojoje įskaitoje liko 33-ioje vietoje.
G.Notkus teigė, kad pergalė testiniame greičio ruože jiems suteikė vilčių, kad galima pakovoti dėl prizinės vietos, o galbūt net ir dėl nugalėtojų titulo.
Deja, šios viltys žlugo jau antrame greičio ruože, kai panevėžiečių „Škoda Fabia“ trasoje kliudė akmenį. Dar pavažiavus kelis kilometrus, sprogo dešinė priekinė padanga, o iki greičio ruožo finišo likus maždaug kilometrui, lūžo tos pačios pusės užpakalinio rato svirtis.
„Šiaip ne taip pavyko suremontuoti mašiną, bet sugaišome beveik 25 minutes. Tai pernelyg didelis praradimas, bendroje ralio įskaitoje nebebuvo šansų pasivyti kitų lenktynininkų“, – sakė G.Notkus.
Amerikietiškais kalneliais
Servise suremontavus mašiną, panevėžiečiai toliau sėkmingai tęsė lenktynes – laimėjo trečią greičio ruožą, o dar kitame finišavo antri.
G.Notkui gerai sekėsi ir antrą ralio dieną. Laimėjęs dar kelis greičio ruožus, panevėžietis aplenkė dar kelis varžovus, tačiau nelemtas akmuo ralio pradžioje neleido jam pakilti aukščiau.
„Šis ralis mums buvo kaip amerikietiški kalneliai – su pakilimais ir kritimais. Finišavome rodydami gerą tempą, bet nepasiekėme gero rezultato“, – neslėpė apmaudo lenktynininkas.
G.Notkus džiaugėsi, kad su savo komandos „Viada-Multi FX“ draugais Jonu Sluckumi ir Giedriumi Šileikiu bei Povilu Čaikausku ir Tomu Palavinsku iškovojo pirmąją komandinę vietą.
Vertėsi bent dešimt kartų
Šeštą kartą Rokiškio regione vykusiose „CBet Rally Rokiškis“ varžybose šiemet greičiausias buvo Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas.
Dramos nestokojusiame Rokiškio ralyje startavo beveik 70 ekipažų iš 8 šalių. Dėl gedimų ir avarijų finišo nepasiekė maždaug trečdalis duetų – 22 ekipažai.
Smarkią avariją aštuntajame greičio ruože patyrė Vytauto Puodžiūno ir Ilonos Staškutės ekipažas. Jų „Ford Fiesta“ vertėsi bene dešimt kartų.
Po šio incidento greičio ruožas buvo sustabdytas, o abu ekipažo nariai išgabenti į ligoninę. Vėliau pranešta, kad jų gyvybėms pavojus negresia.