Išradimo esmė yra ta, kad specialus elektromechaninis įrenginys blokuoja pavaras, kurios yra pavojingos ir kurias įjungus gali būti sugadintas variklis. Principas panašus, kaip ir atbulinės pavaros blokavimo mechanizmas.
Tik BMW išradimas yra išmanesnis – elektronika stebi variklio darbą, automobilio greitį ir realiu laiku nusprendžia, kurias pavaras blokuoti saugantis netyčinio jų įjungimo.
Jeigu elektronika supranta, kad važiuojant trečia pavara variklis veikia aukštais sūkiais ir greičiausiai vairuotojas įjungs ketvirtą pavarą, antra pavara tuo metu blokuojama, kad vairuotojas jos neįjungtų. Antra pavara tokiu atveju blokuojama tada, kai automobilio greitis jau pasiekia pavojingą ribą.
Kaip rašo žiniasklaida, nors BMW rengiasi visuotinei elektrifikacijai, kol kas M padalinio automobiliai bus gaminami ir būtent jiems skirtas šis naujas patobulinimas.