Tiesa, reikia pastebėti, kad jiems tai labai patogu padaryti – mat Hainanio provincija yra sala pietų Kinijoje. Beje, tai piečiausias Kinijos taškas. Salos gyventojams beliko aštuoni metai pasidžiaugti automobiliais, kurie turi vidaus degimo variklius.
Kaip rašo naujienų agentūra „Xinhua“, jau nuo 2025 m. visas visuomeninis transportas šioje saloje, įskaitant ir sunkvežimius bei autobusus, bus varomas tik elektra. O po dar penkių metų bus visiškai uždraustas visų automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimas. Jau turimas mašinas salos gyventojai galės eksploatuoti, bet su dideliais apribojimais.
Rašoma, kad netrukus prie Hainanio ketina prisijungti ir daugiau provincijų. Kinijos gamintojai irgi prisitaiko prie naujų realijų.
Štai vienas didžiausių – BYD koncernas jau nebegamina automobilių su vidaus degimo varikliais. „Great Walls“ žada, kad jau po trejų metų net 80 proc. jų produkcijos užims elektromobiliai.