Prie autobusų stotelės tyliai pririeda elektrinis mikroautobusas. Jo kilmė beveik lietuviška. „Mercedes Benz Sprinter“ automobilį į elektrinį perdarė vilniečių bendrovė „Altas“, variklius pagamino kauniečių įmonė „Elinta motors“.
22 elektriniai mikroautobusai kasdien 6 naujais maršrutais patogiai ir neteršdami aplinkos perveža tūkstančius keleivių. Net pabrangus elektrai elektrinis keleivinis transportas pigesnis už tradicinius dyzelinius.
„Mikroautobuso degalų sąnaudos mieste tikrai yra ne mažesnės negu 15l/100km. Net esant šiandieninėms elektros kainoms tikrai važiuojame ekonomiškiau ir ekologiškiau“, – teigė „Kautros“ Vilniaus filialo vadovas Karolis Kairaitis.
Laimėjusi keleivių vežimo konkursą Vilniuje bendrovė „Kautra“ įrengė elektrines stoteles. Maršrutus ir įkrovimo grafiką suplanavo taip, kad netrukdytų sklandžiam keleivių pervežimui.
„Vasaros metu, kai įkrovėme mikroautobusą, esame nuvažiavę 300 km, bet vidutiniškai turėtų būti apie 250 km. Žiemos sezono dar neturėjome, bet turėtų nuvažiuoti apie 180 km su pilnu įkrovimu. Žiemą naudosime įkrovimo stoteles ir nematome rizikos, jog sustosime“, – kalbėjo K.Kairaitis.
Elektra varomų autobusų maršrutai ir stotelių vietos bei visa kita keleiviams reikalinga informacija skelbiama internete www.judu.lt, mobiliosiose programėlėse, taip pat viešojo transporto stotelėse.