14 traukinių parkas, kurį Prancūzijos pramonės milžinė „Alstom“ suteikė Vokietijos Žemutinės Saksonijos žemei, pakeis dyzelinius lokomotyvus 100 km ilgio geležinkelio atkarpoje, jungiančioje Kukshafeno, Bremerhafeno, Bremerverdės ir Bukstehudės miestus netoli Hamburgo.
„Bet kuriuo paros metu keleiviai šiuo maršrutu keliaus vandenilio technologijos dėka“, – AFP sakė „Alstom“ projekto vadovas Stefanas Schrankas, teigdamas, kad tai „pirmasis pasaulyje“ toks projektas.
Vandeniliniai traukiniai tapo perspektyviu būdu sumažinti anglies dioksido išmetimą geležinkelių sektoriuje ir pakeisti dyzeliną, kuris Vokietijoje vis dar naudojamas 20-iai proc. kelionių.
Traukiniuose, kurie vadinami „nulinės taršos“ transporto rūšimi, vandenilis maišomas traukinyje su aplinkoje esančiu deguonimi, naudojant kuro elementą, įmontuotą į traukinio stogą. Taip gaminama traukiniui traukti reikalinga elektros energija.