Jau šį rudenį debiutuos pirmas gamintojo istorijoje krosoveris „Purosangue“. Italai tikisi, kad kas penktas parduotas „Ferrari“ modelis bus būtent šis. Italai pabrėžia, kad nesieks didinti gamybos apimčių, todėl specialistai jau dabar prognozuoja, kad prie šio modelio išsirikiuos pirkėjų eilė, kuri nusitęs bent dviem metams į priekį.
2025 m. suplanuotas pirmasis elektromobilis, o dar po metų – naujas kompanijos flagmanas, kuris pratęs „LaFerrari“ modelio šlovę. Įdomu, kad elektromobilį italai kuria patys, jie sukurs netgi elektros variklius ir baterijas. Beje, strategijoje yra numatyta, kad kompanija neatsisakys benzininių variklių.
Tačiau naujai paskelbta Europos Sąjungos nutartis, kad nuo 2035 metų Senajame žemyne nebebus galima pardavinėti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais, turės pakoreguoti „Ferrari“ planus.
Beje, italai paskelbė, kad neplanuoja į savo automobilius diegti autonominių sistemų. Geriausia, kas žadama – tai antro lygio greičio palaikymo sistemos, kai autonominė sistema galinti judėti be vairuotojo priskiriama penktam lygiui.
Kompanijos plane atskleista ir marža – italai nuo kiekvieno parduoto „Ferrari“ modelio turi maždaug 38 proc. pelną. Pernai „Ferrari“ uždirbo kiek daugiau nei keturis milijardus eurų. Po penkerių metų siekia pasiekti beveik septynių milijardų pelną nedidinant maržos. Tai reiškia, kad italai turės gaminti daugiau automobilių arba jie brangs.