Tai itin atraktyviu dizainu pasižyminti mašina. Europos rinkai bus siūloma tik versija su penkiomis durimis.
Kaip pagrindinis konkurentas įvardijamas „Land Rover Defender“. Beje, britai liks nuskriausti – „Bronco“ modelio nesiruošiama gaminti su vairu dešinėje pusėje.
Europiečiai gaus tik prabangiausias, suprask, – brangiausias šio modelio versijas su itin gausia įranga. Tarp jų – dvylikos colių ekranas centrinėje konsolėje, „Bang And Olufsen“ garso sistema ir speciali bekelei skirta važiuoklės sistema „Trail Control“.
Jau bazinėje versijoje automobiliai turės galinio diferencialo blokavimo mechanizmą, tai tai bus „rimtai“ bekelei pritaikytas monstras.
Kol kas nerašoma su kokiais varikliais „Bronco“ modeliai pasieks Europos rinkas. Greičiausiai tai bus 2,3 litrų, keturių cilindrų variklis „EcoBoost“. Jis turėtų siekti apie 300 arklio galių. Tokie varikliai siūlomi Europos pirkėjams „Mustang“ modeliuose. Tiesa, galia gali kiek skirtis.
Automobilis gaminamas ant naujos T6 platformos, ant kurios renkami ir „Ford Ranger“ pikapai. Taigi mašina turi rėminę konstrukciją.
„Bronco“ dizainas yra labai klasikinis. Kadaise Ford jau turėjo didelį visureigį tokiu vardu, todėl dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš praėjusio amžiaus šešto dešimtmečio „Bronco“ modelių. Jis, reikia pripažinti, tikrai įsimintinas ir įspūdingas.
„Bronco“ prošvaisa siekia beveik 30 centimetrų, jis gali įveikti net 80 centimetrų gylio vandens kliūtis. Taigi Europos bekelės gerbėjai turės dar vieną svajonių automobilį.
„Bronco“ bent jau Amerikos rinkoje siūlo gausybę įvairiausių aksesuarų. Pavyzdžiui, automobiliui galima numontuoti stogą ir net nuimti duris. Tokiu atveju, vietoje durų tvirtinasi platūs keleivius saugantys skersiniai ir jis virsta tikru „bagiu“.
Iš konkurentų turbūt tik „Jeep Wrangler“ siūlo tokią galimybę. Kol kas šio automobilio kaina Europos rinkai neaiški. Tačiau galima numanyti, kad jis tikrai nebus pigus.