Metų pradžioje „Tesla“ išleido naują „Model S Plaid“ režimą „Track“, kuriuo galima išsvystyti 280 km/val. „Electrek“ duomenimis, tai yra maksimalus šio sedano greitis. Neaišku, kas kliudė kompanijai užtikrinti paskelbtą 320 km/val. greitį – galbūt kalta stabdžių sistema, kurią kompanija neseniai modernizavo keraminiais diskais su anglies pluoštu už 20 000 dolerių, trys motorai ar akumuliatorius.
Aišku viena – „Tesla“ nemelavo, kai sakė, kad „Model S Plaid“ gali įsibėgėti iki 320 km/val. Sedanas tokias technines galimybes turi, tačiau jos neprieinamos dėl programinių apribojimų.
Kanados kompanija „Ingenext“, prekiaujanti moduliais, skirtais atrakinti programiškai blokuojamas „Tesla“ automobilių funkcijas, sugebėjo apeiti „Model S Plaid“ programinius apribojimus ir panaikinti maksimalaus greičio ribojimus. „Ingenext“ direktorius Guillaume André pats sėdo už automobilio vairo, kad pademonstruotų greičio rekordą „Trois-Rivieres“ oro uosto pakilimo take Kvebeke.
G.André prisireikė beveik visos dviejų kilometrų trasos, bet rekordas buvo pasiektas — keturduris „Model S Plaid“ sedanas pasiekė 216 mylių per valandą greitį, arba 348 km/val.
Prieš metus „MotoTrend“ žurnalo inžinieriai atliko nepriklausomą „Model S Plaid“ testą įprastoje trasoje ir su specialia lipnia VHT danga. Pirmoje trasoje automobilis iki 100 km/val. įsibėgėjo per 1,98 sekundės, o ketvirtį mylios (0,4 km) įveikė per 9,25 sekundes, išvystydamas 245 km/val. greitį.