Automobilis bus parduodamas sedano universalo ir hečbeko kėbulais. Taip vadinama supaprastinta versija neturės stabdžių antiblokavimo sistemos ABS ir, natūralu, jokios kitos vairavimo pagalbos sistemos. Be to, jame nebus nė vienos saugos oro pagalvės. Svarbiausia, kad rusai automobilį ruošiasi gaminti nenaudodami nė vieno užsienietiško komponento.
Standartinėje įrangoje numatyti elektra valdomi ir šildomi veidrodėliai, elektrinis vairo stiprintuvas, elektra valdomi priekinių durelių stiklai, borto kompiuteris ir skylė radijui su keturiais garsiakalbiais.
Automobilis turės 1,6 l benzininį variklį su 90 arklio galių ir mechanine greičių dėže. Beje, netikėtumas – rusiškas žigulys atitinka net EURO2 ekologijos standartą, nors įstatymais leidžiamas ir EURO 0. Tačiau daugiau smulkmenų rusai neatskleidžia.
Už papildomą kainą bus galima užsisakyti lengvo lydinio ratlankius. O jeigu viskas eisis gerai, netrukus analogiškai bus pradėti gaminti „Niva“ bei „Vesta“ modeliai.
Europos verslo asociacijos duomenimis, rusų „Lada“ gegužę sugebėjo pagaminti vos 6 tūkst. naujų automobilių, o nuo metų pradžios pagamino vos 67 tūkst.