Šios automobilių gamyklos nori atsisakyti tradicinių prekybos salonų: kaip pirksime mašinas?

2022 m. birželio 2 d. 10:42
BMW planuoja ateityje pereiti prie taip vadinamos agentūrinės prekybos automobiliais ir atsisakyti tradicinių prekybos salonų. Apie tai paskelbė naujienų portalas „Autonews“. Šiuo metu vokiečiai derasi su savo esamais mažmenininkais dėl perėjimo prie tokio darbo pobūdžio.
Daugiau nuotraukų (1)
Tai neleistų automobilių pardavimo salonams daryti įtakos automobilių kainoms – visas kainas nustatytų automobilių gamintojas, nes prekybos santykiai vyktų tiesiogiai tarp gamintojo ir galutinio pirkėjo.
Pirkėjas rinktųsi iš automobilių, kurie tuo metu yra gamyklos sandėliuose arba užsakytų norimą modelį ir komplektaciją tiesiogiai internetu. Prekybos salonai šiame versle dalyvautų kaip tarpininkas, kuris padeda žmogui išsirinkti, atlikti užsakymą, atiduoda automobilį ir vėliau jį prižiūri, o už sandorį gauna savo agentūrinį procentą.
Ne tik BMW planuoja diegti tokį verslo modelį. Apie tai mąsto ir „Mercedes-Benz“. „Mercedes“ jau paskelbė, kad per artimiausius kelerius metus ketina vien tik Vokietijoje atstovybių skaičių sumažinti bent 20 procentų. Analogiškus planus ketina įgyvendinti ir „Volkswagen“ grupės įmonės.
BMWautomobilių salonas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.