Tai neleistų automobilių pardavimo salonams daryti įtakos automobilių kainoms – visas kainas nustatytų automobilių gamintojas, nes prekybos santykiai vyktų tiesiogiai tarp gamintojo ir galutinio pirkėjo.
Pirkėjas rinktųsi iš automobilių, kurie tuo metu yra gamyklos sandėliuose arba užsakytų norimą modelį ir komplektaciją tiesiogiai internetu. Prekybos salonai šiame versle dalyvautų kaip tarpininkas, kuris padeda žmogui išsirinkti, atlikti užsakymą, atiduoda automobilį ir vėliau jį prižiūri, o už sandorį gauna savo agentūrinį procentą.
Ne tik BMW planuoja diegti tokį verslo modelį. Apie tai mąsto ir „Mercedes-Benz“. „Mercedes“ jau paskelbė, kad per artimiausius kelerius metus ketina vien tik Vokietijoje atstovybių skaičių sumažinti bent 20 procentų. Analogiškus planus ketina įgyvendinti ir „Volkswagen“ grupės įmonės.