„Mes nesitikime konkuruoti kompaktinių automobilių rinkoje dideliais kiekiais. Mes tik stengsimės patenkinti prabangių automobilių pirkėjų poreikius“, – pristatydama besikeičiančią kompanijos politiką sakė jos vadovė Ola Kallenius.
Nuo šiol visi „Mercedes“ modeliai, įskaitant ir nišinius AMG, „Maybach“ ir G klasę, bus padalinti į tris grupes – „Top-End Luxury“, „Core Luxury“ ir „Entry Luxury“. Pirmoms dviem grupėms koncernas skirs net 75 proc. investicijų.
Prie „Top Luxury“ priskiriami brangiausi modeliai – sportinių AMG gama, visi „Maybach“, GLS, G, S ir EQS klasės.
„Core Luxury“ – tai prabangioji vidutinė klasė – C, E EQC ir EQE klasės.
O prabangos pradiniai modeliai – „Entry Luxury“ – tai A, B, GLA ir kiti nedideli automobiliai.
Tačiau atsitraukdami iš kovos dėl kompaktinių modelių pirkėjų, „Mercedes“ ketina dar labiau patraukti prabangių automobilių pirkėjų dėmesį. Kompanijos vadovybė siekia per penkerius metus padidinti savo pardavimus prabangioje klasėje net 60 procentų.
Vienas iš naujausių prabangiųjų atstovų – „Maybach Haute Voiture“. Kol kas koncepcinis sedanas, kurį planuojama gaminti labai ribotu tiražu. Tai bus prabangiausias visų laikų „Mercedes“ sedanas, kurio salono apdailoje panaudotas auksas ir kitos prabangiausios medžiagos.