„Mes pasiekėme revoliucinį progresą šioje technologijoje“, – paskelbė „Toyo Tire“ tyrimų ir vystymo padalinio vadovas Tamotsu Mizutani, duodamas interviu informacinei Japonijos agentūrai „Nikkei“.
Svarbiausias beorių padangų pranašumas prieš tradicines yra tai, kad jų nereikia pripūsti, jose nėra oro, o tai reiškia, kad pradūrus tokią padangą ji lieka nepažeista. Be to, jų nereikia reguliariai prižiūrėti, nereikia reguliariai tikrinti slėgio.
„Toyo Tire“ tokias padangas kaip ir daugelis gamintojų kuria ne vieną dešimtmetį. Japonai sako, kad pirmą kartą prie jų kūrimo inžinieriai sėdo dar 2006 metais. Praėjus šešeriems metams buvo pagaminti pirmieji pavyzdžiai. Japonai beores padangas kuria tokiu principu, kad gumos sluoksniai tarpusavyje persipina tarsi tinklelis – tai leidžia sugerti smūgius nuo kelio nelygumų panašiai kaip ir daro tradicinė padanga.
Japonai sako, kad pastaruoju metu jiems jau pavyko pagaminti beorę padangą, kuri būtų beveik tokia pat minkšta kaip tradicinė, tačiau kartu lieka labai atspari smūgiams.
Anksčiau mokslininkams niekaip nepavyko sukurti elastingos ir tuo pačiu tvirtos padangos – ji buvo arba pernelyg minkšta ir neatlaikydavo smūgių, arba pernelyg kieta ir su itin blogomis važiavimo savybėmis. Paskutiniai bandymai rodo, kad naujausi gaminiai jau savo savybėmis praktiškai prilygsta dabartinėms padangoms.
Šiuo metu beorės padangos jau yra naudojamos, tačiau kol kas tik pramoniniame transporte ar nedideliuose taip vadinamuose golfo automobiliukuose ir tik labai nedideliais kiekiais.
Kol kas į standartinius automobilius „Toyo Tires“ dar negali montuoti savo beorių padangų, nes jos neatitinka Japonijos saugumo standartų, tačiau konstruktoriai įsitikinę, kad jau netrukus sukurs atitinkančias saugumo standartus padangas ir galės pradėti jas bandyti bei naudoti bendrojo naudojimo keliuose.