Bet jis bus kiek kitoks, negu šiuo metu egzistuojantys vandenilio automobiliai. Dabar rinkoje esančios vandenilio mašinos vandenilį maišo su oru ir reakcijos metu gaunamą energiją paverčia elektra.
Tad tai iš esmės – elektromobiliai. Tuo tarpu „Renault“ žada, kad vandenilis bus naudojamas tiesiogiai kaip degalai normaliame vidaus degimo variklyje. Toks vandenilinis automobilis yra pigesnis ir paprastesnis.
„Toyota“ irgi bando tokio tipo automobilius jau pora metų – pasaulyje važinėja prototipai, pagaminti ant „Corolla“ ir „Yaris“ bazės. Kažkada prieš du dešimtmečius panašų principą naudojo ir BMW – buvo net išleidę ribotą septintuko versiją, varomą vandeniliu, tačiau eksperimentas buvo pernelyg brangus ir nepatikimas, tad nepasiteisino.
Tokiu atveju dėl griežtų ekologijos reikalavimų nereikėtų kurti naujų automobilių – pakaktų dabartinius modelius pritaikyti vandeniliui. Taip koncernai sutaupytų milijardus, o ekologai būtų laimingi, nes šie automobiliai į orą išmeta beveik tik vandenį.