Įmonė įkurta 2020 m. ir šios kompanijos veidu tapo Rumunijos automobilių dizaineris Adrianas-Filipas Butuka. Pirmas kompanijos automobilių modelis tapo Austrijos sostinės Vienos garbei pavadintas modelis „Deus Vayanne“.
Į parodą Niujorke atvyko ne maketas, o, anot gamintojų, pilnai veikiantis egzempliorius. Nors kol kas tai ne serijinė mašina, visgi prie jo dizaino dirbo „Italdesign“ įmonė iš Italijos, o inžineriją kūrė „Williams Advanced Engineering“ iš Didžiosios Britanijos.
Automobilio kėbulas pagamintas iš aliuminio ir kompozitinių medžiagų. Automobilio interjeras yra sudarytas ne tik iš lietimui jautrių ekranų, bet ir iš tikrų mygtukų, kurie skirti kaip galima geriau padidinti saugumą, kai įvairias funkcijas perjunginėja vairuotojas važiuodamas automobiliu.
O atkreipti dėmesį nuo kelio bus labai sunku, nes automobilis turi net 2200 Ag ir net 2000 Mn sukimo momentą. Pagal galingumą šis automobilis lenkia svarbiausius ir galingiausius konkurentus – „Pininfarina Battista“, „Rimac Nevera“, „Lotys Evija“ – visi yra ne tokie galingi ir ne tokie greiti.
Kaip teigia konstruktoriai, „Deus Vayanne“, kurio maksimalus svoris siekia 1810 kg, gali įsibėgėti iki maksimalaus 400 km/val. Iš vietos iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau negu dvi sekundes, o pilnai pakrautais akumuliatoriais gali nuvažiuoti ne mažiau kaip 500 km. Maksimali baterijos apimtis yra 160 kWh, o šio automobilio konstrukcija gali būti lengvai pritaikyta bet kokiam kėbulo automobiliui. Nors „Deus Vayanne“ yra kupė, tai gali lengvai būti krosoveris arba sedanas.
Kol kas „Deus Vayanne“ pradėjo priimti užsakymus naujam super kupė. Jų žadama pagaminti 99 vienetus. Pirmieji egzemplioriai užsakovus turėtų pasiekti per trejus metus. Žadama pagaminti vos 99 automobilius, tačiau galutinė kaina pirkėjams kol kas neskelbiama.