„Stellantis“ gamykla Kalugos mieste Rusijoje turės nutraukti savo veiklą dėl komponentų trūkumo, o tai nepadarys pasaulio geresnio“, – pareiškė generalinis direktorius Carlosas Tavaresas, lankydamasis „Mirafiori“ gamykloje Turine, Šiaurės Italijoje.
Grupė, susikūrusi praėjusių metų sausį, kai susijungė „Fiat-Chrysler“ ir PSA, jau mėnesio pradžioje paskelbė, kad sustabdo visą importą ir eksportą iš Rusiją ir kad gamybą Kalugos gamykloje, turinčioje 2,7 tūkst. darbuotojų, sulėtins.
Bendrovė tikėjosi, kad į pietvakarius nuo Maskvos esanti Kalugos gamykla Europos rinkai gamins „Peugeot“, „Citroen“ ir „Opel“ furgonus.
Tačiau Rusijos invazija į Ukrainą privertė ją perkelti šią gamybą į Prancūzijoje ir Anglijoje esančias gamyklas.
„Mes laikomės įstatymų, darome viską, kad atsižvelgtume į sankcijas, bet mums reikia taikos“, – ragino C. Tavaresas.
Dauguma automobilių gamintojų sustabdė savo pramoninę gamybą Rusijoje, kurios didžioji dalis skirta vietinei rinkai.
„Volkswagen“ ir „Volvo“ kovo pradžioje paskelbė sustabdantys savo gamyklas Kalugoje, o „Toyota“ sustabdė veiklą savo gamykloje Sankt Peterburge.
„Renault“ taip pat sustabdė darbą Maskvos gamykloje po to, kai Ukraina ragino boikotuoti, visgi prancūzų grupė valdo didžiąją dalį didžiausios Rusijos automobilių gamintojos „AvtoVAZ“.