Didėjant susirūpinimui dėl klimato kaitos, didžiausios pasaulio automobilių gamintojos vis dažniau teikia pirmenybę elektrinėms ir hibridinėms transporto priemonėms.
„Sausio mėnesį „Sony“ pristatė savo naująjį elektromobilio prototipą – „Vision-S“ – ir pranešė, kad naujoji jos padalinys „Sony Mobility“ įvertins galimybes pasukti į šį sektorių.
Pasak „Sony Group“, abi japonų grupės tikisi įkurti savo įmonę iki šių metų pabaigos, o bendradarbiavimą pavadino „strateginiu aljansu“.
„Šio aljanso tikslas <...> sukurti naujos kartos mobilumą ir paslaugas, kurios būtų glaudžiai susijusios su vartotojais ir aplinka“, – sakoma „Sony“ pranešime.
Tikimasi, kad pirmojo elektrinio modelio pardavimas prasidės 2025 metais.
„Honda“ bus atsakinga už jo gamybą, tačiau abi bendrovės bendradarbiaus projektavimo, technologijų ir pardavimo srityse.
„Nors „Sony“ ir „Honda“ yra įmonės, kurios turi daug istorinių ir kultūrinių panašumų, mūsų technologinės kompetencijos sritys labai skiriasi“, – pažymėjo „Sony Group“ prezidentas Kenichiro Yoshida.
„Manau, kad šis aljansas, sujungiantis mūsų dviejų įmonių stipriąsias puses, suteikia puikių galimybių mobilumo ateičiai,“ – pridūrė jis.
Šiuo metu apie 10 proc. Europoje parduodamų automobilių sudaro elektromobiliai, tuo metu JAV šis skaičius yra tik 2 procentai.
Visgi paklausa auga, o kitos didžiosios automobilių gamintojos, įskaitant „Honda“ varžoves Japonijoje, investuoja lėšas ir išteklius į elektrines transporto priemones.
Kiek anksčiau šiais metais „Nissan“ aljansas pažadėjo iki 2030 metų pasiūlyti 35 naujus elektrinius modelius ir paskelbė apie 25 mlrd. JAV dolerių investicijas į šį sektorių.
Pasaulyje geriausiai parduodamų automobilių gamintoja „Toyota“ taip pat neseniai 75 proc. padidino savo 2030 metų elektromobilių pardavimų tikslus.