Tačiau sutiksite, kad skirtumas tarp gero motorolerio ir vidutiniško elektromobilio yra milžiniškas. Kita vertus, „Ola“ yra didžiulė kompanija, vertinama daugiau nei 2,7 milijardais dolerių. Ir dalis to kapitalo bus įdarbinta paspirtukų gamybai.
„Ola“ vadovas Bhavishas Aggarwalis yra labai aktyvus „Twitter“ tinkle. Kai vienas „Ola“ klientas pasidžiaugė nauju paspirtuku, verslininkas atsakė, kad kitas jo „Ola“ markės pirkinys gali būti ir elektromobilis. Netrukus jis pasidalino ir koncepcijos nuotrauka.
Tai, beje, nebuvo visiška staigmena – „Ola“ vadovai apie būsimą elektromobilį kalba jau kelis mėnesius. Ir taip, ta koncepcija atrodo toli nuo paruoštos masinei gamybai. Tačiau atrodo, kad pirmieji žingsniai jau yra žengti ir bent jau vadovų lygmenyje startas šiam projektui yra duotas. Įdomiu laiku, nes „Ola“ tik visai neseniai pasiekė 1000 elektrinių motorolerių per dieną gamybos spartą.
„Ola“ elektromobilio koncepcija – tai labai aptakus hečbekas, akivaizdžiai skirtas miesto gatvėms. Priekinis stiklas be siūlių įsilieja į stogo paviršių. Atrodo, kad automobilis turi keturias dureles. Kampuose atsidūrę ratai turėtų suteikti neblogą manevringumą ir, galbūt, sportinį vairavimo pojūtį. Kita vertus, lygiai taip pat tikėtina, kad „Ola“ bandys sukurti pigų elektromobilį Indijos miestų gyventojams.
Tapdamas masinės gamybos modeliu, „Ola“ elektromobilis turėtų gauti valytuvus, veidrodėlius ir daug kitų smulkmenų. Bet pirmosios koncepcijos visada atrodo pašėlusios – galbūt „Ola“ elektromobilis po kelių mėnesių grįš prototipo formoje ir bus realistiškesnis.