Japonai skuba, nes, anot tyrimų, „Honda“ automobiliais žmonės naudojasi ilgą laiką, o iškeltas uždavinys apima ne tik naujus, bet ir naudotus automobilius.
Dėl to Japonijos „Honda“ tiria žmogaus neurobiologiją, siekdama atsižvelgti į žmogaus mąstymą, poelgius ir sukurti tokias saugumo sistemas, kurios galėtų numatyti žmogaus poelgius ir jam padėti išvengti avarijos.
„Honda“ inžinieriai mokosi viename nacionalinių Japonijos universitetų, kur studijuoja įvairių žmonių reakcijas, mokosi suprasti, kuri žmogaus smegenų atsakinga už konkrečias funkcijas važiavimo metu.
Pavyzdžiui, avarijos metu, kai partrenkiamas pėsčiasis, vairuotojas gali jo tiesiog nematyti arba matyti, bet nesuvokti grėsmės. Jeigu avarijos pasekmės abiem atvejais vienodos, mokslininkams tai visiškai skirtingi atvejai, nes abiem atvejais veikė skirtingos smegenų dalys.
Naujosios sistemos turės gelbėti ne tik jau įvykusios avarinės situacijos metu, bet ir gerokai iki jos – svarbiausios sistemos turi atpažinti pavojų ir padėti jo išvengti.
Tačiau tokios intelektinės sistemos iš pradžių bus montuojamos, bet nesikiš į vairuotojo darbą, o tik studijuos žmonių poelgį. Taip vyks tol, kol mokslininkai bus tikri, kad sistemos gali įsikišti į vairuotojo darbą ir visada pasielgti teisingai.