Sistema susideda iš po asfalto danga sumontuotų vario ričių bei valdymo bloko, kuris susiriša su keliu važiuojančiais elektromobiliais ir reikiamu momentu perduoda elektros energiją virš sistemos judančiam automobiliui indukciniu būdu.
Tokio kelio dalys egzistuoja Kinijoje, Izraelyje, Korėjoje, tačiau tai arba eksperimentiniai, arba pusiau uždari keliai, o Švedijoje tai yra pirmas tarpmiestinis bendrojo naudojimo kelias. Pirmasis juo pravažiavo keleivinis elektrobusas su keleiviais. Kelio ruožas nėra ilgas – vos 1600 metrų – tai kelio ruožas tarp Gotlando oro uoto ir pagrindinio salos miesto Visbiu.
Šį kelią kūrė bendras Švedijos, Italijos, Vokietijos ir Izraelio kompanijų konsorciumas. Važiuojant šiuo kelio ruožu 80 km/val. greičiu automobilis kraunamas 70 kW galingumu. Jeigu šis kelio ruožas pasiteisins, tokių kelių ir ilgesnių ruožų atsiras ne tik Švedijoje, bet ir visoje Europoje.
Konstruktoriai tikisi, kad per dešimt metų vien tik Europoje gali atsirasti daugiau kaip 2000 km kelio ruožų, kuriuose visai nestojant bus galima įkrauti automobilį.