Ši transporto priemonė priklausė ir pačiam Antanui Smetonai, kuris tuo metu tapo pirmuoju naujai sukurtos valstybės vadovu.
Aleksandro Stulginskio prezidentavimo laikotarpiu buvo įsigytas naujesnis prancūziškas automobilis. Juo vėliau naudojosi ir trečiasis Lietuvos prezidentas Kazys Grinius.
Į politiką dar kartą grįžęs A.Smetona nusprendė įsigyti naują transporto priemonę – „Fiat 519“. Šios markės automobiliai gaminami ir dabar, bet prezidentai jais nebevažinėja. Šis automobilis buvo naujesnis ir šiek tiek modernesnis nei iki jo buvę automobiliai, kuriais važinėjo Lietuvos prezidentai. Šis „Fiat“ nuo kitų automobilių skiriasi dar viena savybe – turi uždarą kėbulą.
Vėliau A.Smetona limuziną pakeitė amerikietišku „Lincoln K-series“ automobiliu. Šis ilgas, sunkus ir galingas automobilis buvo tikras prezidentinis automobilis. Jo kėbulas nebuvo standartinis, o pagamintas vienoje iš to laiko madingų kėbulų dirbtuvių.
Iki 150 kilometrų per valandą įsibėgėjantis automobilis turėjo dar vieną funkciją, kuri dabartiniams prezidentams būtina. Tai buvo lengvo šarvavimo automobilis.
Vairuotoją ir prezidentą skyręs stiklas taip pat buvo neperšaunamas. Po nepriklausomybės atkūrimo tuometinis šalies vadovas Vytautas Landsbergis, ėjęs aukščiausios tarybos vadovo pareigas, važinėjo paveldėtu „Chaika M14“ automobiliu.
Vėliau šį Sovietų Sąjungoje pagamintą limuziną pakeitė kitas automobilis, kurį mūsų šaliai paaukojo Vokietija.
Prezidento Algirdo Brazausko kadencijos metu į Lietuvą atvyko du nauji „Audi V8 Lang“ limuzinai. Vienas atiteko prezidentui, o kitas premjerui – Gediminui Vagnoriui.
Pasakojama, kad Valdas Adamkus automobiliams nebuvo išrankus, kaip ir buvusi prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Tačiau D.Grybauskaitę pažįstantys žmonės teigia, kad jai vairavimas teikia didelį malonumą.