Jeigu taip ir nutiks, tai bus net trimis metais anksčiau, negu buvo planuojama.
„Morgan Stanley“ analitikai teigia, kad iki 2040 m. skraidančių automobilių rinka bus verta vieno trilijono dolerių, o dar po dešimties metų ji padidės iki 9 trilijonų. Jeigu jie teisūs, tai milžiniškas ir labai viliojantis daugelį rinkos kąsnis, kurį norėtų pasiimti sau daugelis. „Hyundai“ siekia būti pirmas ir didžiausias tokių automobilių gamintojas.
Dar 2019 metų rugsėjį „Hyundai“ sukūrė visiškai naują padalinį, kuris ėmėsi kurti skraidančius automobilius. Jam vadovauja Šin Če-vonas, kuris net 30 metų dirbo NASA.
Šiuo metu korėjiečiai kuria du tipus oro transporto. Mažesnysis turėtų gabenti apie 5-6 keleivius ir būtų skirtas trumpiems atstumams, o didesnysis galėtų skraidyti ilgais atstumais ir būtų naudojamas komerciniams krovinių pervežimams.
Pernai metų pradžioje „Hyundai“ kartu su „Uber“ pristatė savo oro transporto viziją, pavadintą „Urban Air Mobility“. Iš pirmo žvilgsnio skamba komplikuotai – didžiuosiuose miestuose reikėtų sukurti tokių skraidyklių stotelių tinklą ir norintys išvengti transporto grūsčių galėtų jomis naudotis.
Buvo parodytas ir tokio oro taksi prototipas – keturis didelius reguliuojamus propelerius turinti skraidyklė galėtų gabenti iki penkių žmonių, skrisdama iki 290 km/val. greičiu, maždaug pusės kilometro aukštyje.