„Land Rover Defender“ yra labiausiai bekelei pritaikytas automobilis. Jis įrengtas pakankamai paprastai, suvokiant, kad į jį žmonės lips su guminiais batais. „Defender“ neišvengiamai turės keistis. Bet kuo jis taps – elektromobiliu? O gal hibridu? „Land Rover“ pirmiausia bandys vandenilį.
Vandenilio privalumas tas, kad jo bakus galima papildyti labai greitai. Tai šią retą kuro rūšį paverčia patrauklia srityse, kur energijos sąnaudos yra didesnės. Pavyzdžiui, važinėjant bekele.
„Defender“ gaus porą vandenilio bakų, bateriją ir vandenilio kuro elementą. Baterija šiam automobiliui reikalinga išlyginant kuro elemento darbą. Be to, ji surinks stabdymo metu įprastai iššvaistomą energiją.
Vandenilinis „Land Rover Defender“ galbūt ir nėra tokia prasta mintis. Visų pirma, jis galės būti papildomas pakankamai greitai. Jei vandenilio kolonėlių infrastruktūra pagerės, vandenilinis „Defender“ būtų puikiai tinkamas ilgoms kelionėms. Be to, gamintojas tikisi, kad vandenilis „Defender“ galės tempti sunkias priekabas, o jo nuvažiuojamas atstumas stipriai nesusitrauks, kai ateis žiema.
Vandenilinio „Defender“ bandymai neabejotinai įtrauks važiavimą bekele. Tačiau, aišku, „Jaguar-Land Rover“ kol kas nekalba apie serijinę gamybą.
Manoma, kad 2030 metais pasaulyje bus 10 milijonų vandenilinių transporto priemonių. Tikriausiai nemaža dalis jų bus sunkusis transportas. Tačiau tuo pat metu manoma, kad pasaulyje tuomet bus tik 10 tūkstančių vandenilio kuro stotelių. Tai – labai mažas skaičius, kuris stipriai ribos vandenilinių transporto priemonių plėtrą.