Iš tikrųjų, dabar yra geras laikas tokiems tyrimams. Dėl COVID-19 pandemijos žmonės daug aktyviau naudojasi internetinėmis pažinčių programėlėmis, nes kiti susipažinimo būdai staiga tapo sudėtingi ar net nelegalūs. Kartais žmonės, daugiausia vyrai, savo profiliuose naudoja automobilių nuotraukas.
Tai – savotiškas povo uodegos pūtimas, bet ne visi žmonės turi kuo daugiau pasigirti. Be to, ant kabliuko užmovus tinkamą automobilį galima tikėtis kibimo.
Tyrimo autoriai keliose šalyse sukūrė netikrus profilius. Jie buvo identiški išskyrus vieną detalę – kartais naudotos automobilių nuotraukos. Išbandyta 70 skirtingų modelių iš 30 skirtingų gamintojų. Ir taip, žinoma, kad automobiliai veikia. Ypač vyrams, nes jų šansai pažinčių programėlėse ir taip nėra labai geri – jų ten daugiau nei moterų.
Koks automobilis veikia geriausiai? Tyrimo autoriai teigia, kad „Tesla Model S“ padidina galimybes su kuo nors susipažinti net 113 proc. lyginant su profiliais be jokių automobilių. „Model 3“ taip pat veikia puikiai – šansai taip pat daugiau nei padvigubėja.
Ir „Tesla“ šiame tyrime buvo nepavejama. „Aston Martin“ nuotraukos galimybes pagerina 99 proc., „Porsche“ – 73 proc., „Range Rover“ – 57 proc. Tiesa, ši statistika apibūdina tik vyrų padėtį.
Moterims automobiliai irgi padeda. Bet „Tesla“ nuotraukoje šansus susipažinti padidina tik 11 proc. Kodėl? Nes vyrai nėra tokie materialistai? Na moterų galimybės pažinčių programėlėse ir taip yra didžiuliai – jiems augti nelabai yra kur.
Kai kurie automobiliai galimybes dar gali ir sumažinti. „Subaru“, „Škoda“, „Vauxhall“ („Opel“), SEAT ir MG nuotraukas geriau pasilikti sau. Vidutiniškai automobilis padeda 34 proc. vyrams ir 3 proc. moterims, bet, atrodo, brangesnis yra geresnis. Puikavimasis pigiu kasdienišku dyzeliu žmones, atrodo, atbaido – yra daiktų, kuriuos turime, nors didžiuotis nėra kuo.