„AirCar Prototype 1“ varomas 160 arklio galių BMW varikliu, turi fiksuotą sraigtą. Per mažiau nei tris minutes jis iš lėktuvo virsta keliuose važiuojančia transporto priemone.
Pasak „Klein Vision“, skraidantis automobilis jau atliko daugiau nei 40 valandų bandomųjų skrydžių. Tarp jų – ir 8200 pėdų (2499,36 km) kelionė pasiekus maksimalų kreiserinį 190 km/val. greitį.
Pirmadienį nusileidęs Bratislavoje, orlaivis transformavosi į automobilį.
„AirCar“ nebėra tik koncepcijos įrodymas. Tai pavertė mokslinę fantastiką realybe“, – pranešime spaudai sakė bendrovės įkūrėjas Antonas Zajacas.
Bendrovė kuria modelį, kuris vadinasi „AirCar Prototype 2“ ir turės 300 AG variklį. Manoma, kad jis galės plaukioti 300 kilometrų per valandą greičiu ir nuvažiuoti 1 000 kilometrų.
„Klein Vision“ planuoja sukurti trijų ir keturių vietų „AirCar“ modelius, taip pat dviejų variklių ir amfibijų versijas.
Vis daugiau kompanijų tiria skraidančių transporto priemonių galimybes. Jos turėtų veikti perpildytoje oro erdvėje, šalia mažų bepiločių orlaivių ir lėktuvų. Taip pat šioms transporto priemonėms reikia reguliavimo sistemos, kuriai sukurti prireiks metų.
Praėjusių metų „Consumer Electronics“ parodoje Las Vegase (JAV) „Uber“ ir „Hyundai“ pristatė elektrinį skraidantį taksi planus. „Hyundai“ Europos padalinio generalinis direktorius Michaelas Cole'as teigė, kad Pietų Korėjos automobilių gamintojas įgyvendindamas šią programą dirba „labai aktyviai“.
„Volkswagen“ vasarį pranešė, kad ieško skraidančių transporto priemonių Kinijoje. Tuo tarpu „Porsche“, „Daimler“ ir „Toyota“ palaiko startuolius vadinamojoje vertikalaus kilimo ir nusileidimo (eVTOL) pramonėje.
2020 m. rugpjūčio mėnesį Japonijos bendrovė „Sky Drive Inc“ pademontravo viešai skraidančią transporto priemonę. Automobilis pakilo iš „Toyota Test Field“ ir skrido maždaug keturias minutes.
Parengta pagal www.edtion.cnn.com