Pergalės japonai nesiekė. Iš tų 24 valandų vandenilinis „Toyota“ automobilis važiavo mažiau nei 12 – likęs laikas buvo skirtas remontui. 4 valandos buvo skirtos vandenilio papildymui. Nepaisant to, vandenilinis lenktyninis automobilis įveikė 1634 km.
Na taip, galbūt automobilis nebuvo patikimas, o vandenilio papildymo procedūrą reikėtų stipriai patobulinti. Galbūt pritrūko pasiruošimo. Tačiau tai vis tiek yra svarbus pasiekimas. Juolab, kad už vairo sėdėjo ir pats Akio Toyoda.
Reikėtų pabrėžti, kad šis „Toyota Corolla“ bolidas turi vidaus degimo variklį. Tai – 1,6 litrų trijų cilindrų variklis, giminingas benzininėms kompanijos jėgainėms. Įprastai vandeniliniai automobiliai naudoja vandenilio kuro elementus ir važiuoja tyliai kaip elektromobiliai.
Vandenilį deginantis variklis vis tiek šiek tiek teršia aplinką, bet žymiai mažiau nei benzininiai analogai.
Akio Toyoda teigė, kad pojūčiais vandenilinis „Corolla“ nesiskyrė nuo benzininių. Ir garsas yra panašus, nes juk tai – vidaus degimo varikliu varomas automobilis.
„Toyota“ neketina susikoncentruoti tik į elektromobilius. „Toyota“ vadovai mano, kad tai stipriai sujauktų vietinę Japonijos automobilių rinką – tūkstančiai žmonių liktų be darbo. Taip pat neaišku, ar Japonijos elektros tinklai tam būtų pasiruošę. Taigi, „Toyota“ eina savo keliu ir per daug į kitus nesižvalgo.
„Toyota“ turi draugų Europoje. BMW ateityje taip pat kurs vandenilinius automobilius.