Kalba eina apie itin galingą keturių litrų benzininį variklį su dviem turbinomis, kurio kodas – EA825. Pasirodo, liejant šio variklio cilindrų bloką buvo padaryta technologinių klaidų.
Dėl to variklio blokas gali trūkti ties šeštuoju cilindru. Variklis gali užstrigti, o kai kuriais atvejais automobilyje net gali kilti gaisras.
Praėjusių metų gale „Urus“ modeliai jau buvo atšaukiami dėl gaisro tikimybės su tuo pačiu varikliu, bet tada viskas baigėsi tik degalų tiekimo grandinės broku.
Šįkart viskas rimčiau – čia remonto neprireiks, teks keisti iš karto visą variklį.
Pasirodo, kaltas yra Meksikos koncerno Vokietijos filialas, nes būtent ten buvo liejami šių variklių cilindrų blokai.
Kol kas oficialiai atšaukimo kampanija paskelbta tik Amerikoje ir tik „Urus“ modeliams, kurie buvo gaminami praėjusių metų spalio mėnesį.
Tačiau, kaip rašo „Carscoops“, tokie patys varikliai su tokiais pačiais nelaimingais cilindrų blokais yra montuojami į „Audi“ modelius – RS6, RS7, SQ7, SQ8 ir RS Q8. Taip pat į „Porsche Cayenne Turbo“, „Cayenne GTS“ ir „GTS Coupe“ automobilius.
Kaip skelbiama pranešime, liejant šešto cilindro bloką pasistūmė vienas iš prietaisų ir blokas nebuvo išlietas idealiai – netiksli geometrija. Defektą pastebėjo pats gamintojas vieno iš kokybės patikrinimų metu ir pranešė „Volkswagen“ koncernui.