Praktiškai visi nauji automobiliai turi sistemas, perspėjančias apie būtinybę prisisegti diržą. Kai kurios iš jų ima pypsėti, jei kas nors neprisisega diržo, kitos protestuoja garsiau ir ryškiau. Tačiau kai kurie žmonės šias sistemas laiko erzinančiomis, o diržus – varžančiais, todėl imasi gudrybių.
Apgauti tokią sistemą nėra sunku. Galima prisegti diržą ir sėdėti ant jo. Nemažai žmonių naudoja tik dalį saugos diržo, kad policijos pareigūnams atrodytų, kad diržas yra prisegtas.
Kiti ilgų kelionių metu ima su diržu žaisti, tampydami jį kojomis ar rankomis. „Tesla“ tai laiko rimta saugumo problema, todėl dar 2019 metais užpildė patento prašymą naujai sistemai ISUD („Improper Seatbelt Usage Detection“).
ISUD naudoja kelis jutiklius, įtaisytus dirže ir sėdynėje. Šią sistemą apgauti yra gerokai sunkiau – vairuotojams ir keleiviams teks segtis diržus.
Patento prašyme „Tesla“ detalizavo, kad kai diržas segimas neteisingai, automobilis apie tai perspės tekstiniais ir garsiniais pranešimais. Be to, neteisingai prisisegus diržą automobilis gali tiesiog atsisakyti važiuoti.
„Tesla“ tuo rūpinasi ne šiaip sau. Autonominiai automobiliai leidžia žmonėms bet daug atsipalaiduoti. Jie užsiima pašaliniais veiksmais, patogiau įsitaiso miegui ar apskritai palieka vairuotojo vietą.
Saugumo bandymai atliekami įsivaizduojant, kad visi keleiviai ir vairuotojas yra savo vietose, sėdi tvarkingai ir saugos diržus naudoja teisingai. ISUD padės užtikrinti, kad „Tesla“ elektromobilių vairuotojai ir keleiviai bent jau diržus segės taip, kaip tai numatė gamintojas.