Lietuvos autoservisus vienijančios platformos „Motointegrator.com“ atstovas Mindaugas Šerėjus teigia, kad ventilius reikėtų keisti kiekvieną kartą keičiant sezonines padangas. Tai sumažina slėgio praradimo riziką.
„Sustiprinti metaliniai vožtuvai yra patvariausi, juos galima keisti kas antrą sezoną, guminius rekomenduojama pakeisti kas sezoną, pavasarį arba rudenį. Šis įprotis garantuos, kad ryte atėję prie automobilio, nerasite nuleistos padangos“, – sako M. Šerėjus.
Pasak jo, automobilio padangų ventilių keitimas nėra brangus. Šios paslaugos kaina dažnai įtraukiama į padangų keitimo kainą, todėl galbūt net nežinote, kad jie reguliariai keičiami, taigi reikėtų įsitikinti, ar paslauga buvo atlikta.
Nepamirškite ventilio dangtelio „Inter Cars Lietuva“ padangų specialistas Ignas Klimaika pabrėžia, kad itin svarbūs ventilio dangteliai. Jie daro didesnę įtaką vairavimo veiksmingumui ir saugumui, nei galėtumėte manyti.
Važiuojant nešvarumai, skysčiai ir kiti teršalai nuo kelio patenka į ventilį ir nusėda ant jo sienelių. Pučiant padangas, tokios medžiagos stumiamos giliau į ventilį, jis užsikemša ir taip prarandamas slėgis. Dėl to padangų slėgis gali greitai sumažėti.
„Dangteliai yra paprasčiausias ir geriausias šios problemos sprendimas. Jie neleidžia dulkėms ir purvui patekti į ventilį. Jei važiavote automobiliu be ventilių dangtelių ir nerimaujate dėl to, kad kompresorius į ventilio angą įstums nešvarumus, prieš įjungdami kompresorių išleiskite šiek tiek oro“, – pataria I. Klimaika.
Norėdami tai padaryti, spauskite ventilį kietu daiktu, kol išgirsite oro šnypštimą. Pakartokite kelis kartus. Šis būdas naudingas, bet ne visada veiksmingas. Rezultatas priklauso nuo to, kiek nešvarumų yra susikaupę.