„Tokio automobilio nebuvo nei Lietuvoje, nei Baltijos šalyse, o tieisioginių jo konkurentų rinkoje išvis nėra“, – tikino bendrovės „Autojuta“ pardavimų vadovas Vytautas Švedas.
Jis pranešė, kad šį pirkinį įsigijo Vilniuje įsikūrusi bendrovė TOKS, kuri geriau žinoma kaip keleivių autobusais vežėja. „Audi“ bus naudojama ypatingų klientų vežimui tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
Išoriškai šis limuzinas nesiskiria nuo kitų „Audi A8L“ automobilių, skirtumai išryškėja pradėjus tyrinėti technines charakteristikas.
Automobilis svera 4,2 tonos – dvigubai daugiau negu paprastas. Jo ratus suka 4 litrų darbinio tūrio 571 AG galingumo benzininis variklis, kuris padeda 100 kilometrų per valandą greitį pasiekti per 6,3 sekundės.
Mažiausia „Audi A8L" kaina siekia 100 tūkst. Pasak V.Švedo, šarvuoto modelio kaina yra gerokai didesnė, tačiau tikslios sumos gamintojas nenori atskleisti. Tikėtina, kaina gali siekti net 0,5 mln. eurų.
Vien durelės kainuoja apie 20 tūkst. eurų. Šios „Audi“ durelės – ypatingai įdomios. Vien jų stiklas sveria apie 30 kilogramų, jos neįveikiamos daugeliu populiariausių kulkosvaidžių.
Esant reikalui avarinė sistema gali atsukti vyrius ir durelės pačios iškrenta vos palietus rankeną ranka.
„Autojutos“ serviso vadovas Linas Damasickis atskleidė, kad padangos gaminamos iš ypatingai storos gumos, todėl net jas peršovus galima tęsti kelionę, tik jau 80 kilometrų per valandą greičiu, kurį rekomenduoja gamintojas.
Gamintojai bandymų metu po tokiu „Audi“ susprogdino granatą, tačiau net tuomet automobilis galėjo toliau važiuoti.
Limuzino keleiviai apsaugoti ir nuo cheminės atakos. Įjungus avarinę sistemas, salonas tampa hermetiška kapsule. Į jos vidų nebepatenka oras iš lauko, o balionuose esančio deguonies užtenka apie 15 minučių.