Anot leidinio, H.Diesas savo grupės įmonių vadovams jau papasakojo, kokią mato koncerno ateitį. Viena iš prioritetinių užduočių yra programinės įrangos kūrimas, kuris turėtų būti įgyvendintas per penkerius ar daugiausia dešimt metų.
Tipiškai automobilių gamintojai gamina automobilius, o programinę įrangą perka iš šalies, pavyzdžiui iš „Google“ ar „Microsoft“ ir pan. Tačiau karti vokiečių patirtis su „ID3“ modeliu privertė juo permąstyti šias tradicijas.
Be to, elektra varomuose automobiliuose būtent nuo programinės įrangos priklauso elektros energijos paskirstymas, teisingas jos naudojimas bei kiek automobilis nuvažiuos pilnai pakrautais akumuliatoriais ir pan.
Kovo pradžioje „Volkswagen“ paskelbė, kad nuo 2026 metų pradės gaminti pilnai autonominius automobilius – tai taip vadinamas „Trinity“ projektas, kurį kompanijoje vadina laiko mašina.
Jame bus įrengtas ketvirto lygio autopilotas, tai reiškia, kad žmonėms nebus būtina vairuoti, nes anot „Volkswagen“, žmonėms vairavimui tiesiog nebelieka laiko.
„Trinity“ projektas – tai nauja elektra varomų automobilių platforma, nauji varikliai, naujausios kartos akumuliatoriai ir – nauja programinė įranga, kurią turėtų sukurti „Volkswagen“.
Vokiečiai sako, kad naujo automobilio krovimo laikas bus ne didesnis negu sugaištama automobilį pripildyti degalų.