„Ford“ įmonę apgavo Kanados kompanija „KSR International“, kuri netikėtai pakeitė vienos detalės sudėtį – vietoj neilono ėmė naudoti polipropileną. Dėl šio pakeitimo nedidelė plastikinė dalis gali suskilti ar visai nulūžti.
Stabdžių pedalas netenka savo atramos ir gali tapti gerokai minkštesnis ir nestabilesnis – dėl to vairuotojui tampa gerokai sunkiau stabdyti.
„Ford“ per trumpą laiką dėl šio gedimo gavo keturis skundus iš Europos ir du iš Amerikos, tačiau nelaimingų nutikimų užfiksuota nebuvo. Jugtinėse Amerikos Valstijose bus remontuojami beveik 40 000 „Mustang“ modelių.
Kol kas neaišku, kiek nekokybiškų automobilių yra Europos rinkoje. Beje, visi remontui kviečiami automobiliai turi dešimties pavarų automatines greičių dėžes, tad tiems, kurie naudojasi mechanine, sunerimti neverta.