Teisme – „Volvo“ pirkėjų ir pardavėjų akistata: tokių dalykų meistras nebuvo matęs per 12 darbo metų

2020 m. rugpjūčio 14 d. 16:28
Vilniuje nusipirkę automobilį ir sugrįžę juo namo klaipėdiečiai suvokė, kad įsigijo karstą ant ratų. Tačiau pardavėjas nesutiko gražiuoju jo pasiimti ir grąžinti pinigų, todėl teisybės teko ieškoti teisme.
Daugiau nuotraukų (5)
Vilniaus apylinkės teisme atversta civilinė byla dėl pirkimo ir pardavimo sutarties nutraukimo, restitucijos taikymo.
Nukentėjusieji teigė, jog pirkdami automobilį buvo ramūs, nes pasitikėjo techninės apžiūros darbuotojais, kurie prieš kelis mėnesius buvo nustatę, kad mašina tvarkinga.
Bet nugabenus automobilį į sertifikuotą centrą paaiškėjo, kad jo dugne žioji skylės, per kurias gali net ranką į saloną įkišti, o kad tepalai netekėtų, jos užkimštos skudurais.
Sulaukė prieblandos
„Internete radome skelbimą apie parduodamą automobilį, susiskambinome su pardavėju, paklausėme, ar nėra kokių nors problemų. Pasakė, kad viskas gerai, yra tik smulkių kėbulo defektų. Tuomet sutarėme, kad atvažiuojame ir pirksime.
Tik įvažiavę į Vilnių skambiname pardavėjui – sako, jam reikia vaiką į treniruotę nuvežti, bus po pusvalandžio, paskui perspėjo, kad dar vėluos, nes mieste didelės spūstys. Kai atvažiavo, jau buvo pritemę“, – pasakojo 40-metė Violeta, dabar mananti, jog pardavėjas specialiai laukė prieblandos, kad jie negalėtų normaliai apžiūrėti automobilio.
Moteris dar paklausė, ar iš tikrųjų viskas gerai, ir sulaukė atsakymo, kad nesuktų galvos – važinės ir vargo nematys.
Jos vyras norėjo išbandyti automobilį, bet savininkas pasakė, kad mieste daug mašinų, ir pasiūlė pasivažinėti šalia buvusiu keliuku.
Meistras buvo pakraupęs
Grįžtant namo autostrada sutuoktiniams įtarimų sukėlė kažkoks įtartinas garsas. Klaipėdiečiai pasitarę nusprendė automobilį grąžinti ir atsiimti sumokėtus pinigus, bet pardavėjas nesileido į kalbas: neva jį nori apgauti ir pasipelnyti.
Už 2004 metų laidos „Volvo XC 90“ buvo sumokėta 2500 eurų.
Kitą dieną žmonės nuvyko į vieną automobilių centrą ir sunkiai patikėjo tuo, ką išvydo ir išgirdo.
„Automobilį apžiūrėjęs meistras pasakė, kad tokių dalykų per 12 darbo metų nėra matęs. Mašinos dugnas išėstas korozijos, didžiulės skylės užkimštos skudurais, prisigėrusiais tepalų.
Defektai paslėpti, o automobilis bet kada galėjo lūžti per pusę. Viskas nufilmuota.
Meistrai sakė, kad tai tiesiog karstas ant ratų, o vyras tuo karstu važiavo iš Vilniaus į Klaipėdą.
To net baisiausiame sapne nesusapnuotum. Nuvažiavome į dar vieną automobilių servisą. Ten pasakė, kad net nėra prasmės ką nors tvarkyti“, – apmaudą liejo Violeta.
Pernai balandžio 11 dieną automobilis „Volvo XC 90“ buvo patikrintas techninės apžiūros centre „Tuvlita“. Nustatyta, kad jis atitinka techninius reikalavimus, automobiliu leista važinėti iki 2021 metų kovo 29 dienos.
Tačiau jį apžiūrėję Klaipėdoje meistrai rado net 18 defektų.
Negali būti naudojamas
Teisme jau įvyko pirmasis posėdis. Reikalaujame nutraukti pirkimo ir pardavimo sutartį, taikyti restituciją ir vienai pusei grąžinti mašiną, kitai – pinigus.
Pagal techninės apžiūros dokumentus automobilis esą atitinka galiojančius reikalavimus ir techninius parametrus, kuriais vadovaujantis gali būti eksploatuojamas.
Bet kaip paaiškėjo „Volvo“ centre ir „Transkonoje“, jis negali būti naudojamas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.