„Liepos 3-iąją sūnus pamatė dvi merginas prie „BIG“ parduotuvės su mano parduodamu „Lexus“ automobiliu. Tiesa, jis neseniai grįžo iš Anglijos, tad galvojo, kad seniausiai esu pardavęs šią mašiną. Tik vėliau išsiaiškinome, kad taip nėra, todėl iškart nuvažiavome į „BRC Autocentro“ įmonę“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo Benas.
Vilnietis kovo 2-ąją automobilį atidavė į „BRC Autocentro“ aikštelę pardavimui. Vyras du mėnesius laukė, kol atsiras pirkėjas, tačiau to nesulaukė. Negana to, sužinojo, kad juo važinėja atsitiktiniai žmonės.
„Atsiėmiau automobilį iš karto, nes nepasitikiu šia įmone. Mašina buvo nedrausta, todėl darbuotojai neturėjo teisės duoti žmonėms su ja važinėti lauke. Man pranešė, kad jokios kompensacijos negausiu. Transporto priemonę buvau palikęs visiškai tvarkingą, o atsiėmiau apibraižytą, aptrankytomis durelėmis ir su daugybe šiukšlių. Vos su automobiliu iki namų atvažiavau, tai kaip jie ten mašiną prižiūrėjo?“ – naujienų portalui lrytas.lt skundėsi Benas.
Atvykęs į „BRC Autocentro“ įmonę vyras su sūnumi pradėjo filmuoti įmonės darbuotoją ir, jų teigimu, tai darė garsiai pranešę apie filmavimą. Šis įrašas buvo patalpintas „Facebook“ automobilių grupėje.
Benas teigė, kad įmonės darbuotojas vėliau gąsdino policija ir grasino, nes neva nieko nebuvo pranešta apie filmavimą.
Vyras apie „BRC Autocentro“ įmonę konsultavosi ir su vokiečiais, užsiimančiais automobilių prekyba. Jie esą sakė, kad baisesnės aikštelės nėra matę.
„BRC Autocentras“: klientas meluoja
„BRC Autocentro“ įmonės vadovas Mindaugas Slovikas aiškino, kad peržiūrėjo liepos 3 d. aikštelės vaizdo įrašą ir tą dieną automobilis iš vietos nebuvo išvažiavęs. Portalui lrytas.lt taip pat buvo atsiųstas automobilių aikštelės vaizdo įrašas, kuriame galima matyti, jog „Lexus“ transporto priemonė stovėjo ir visą dieną nebuvo pajudinta iš vietos.
„Pasiūlėmė vyrui nuvažiuoti prie „BIG“ parduotuvės, kad pasižiūrėtume įrašus, kur jis matė merginas, tačiau žmogus nesutinka. Mes žinome, kad nebuvo jokių merginų, kurias jis mini. Klientų neišleidžiame vienų važinėtis į miestą su mašina, o tarp darbuotojų nėra moterų. Žmogus atsiėmė transporto priemonę, tačiau neturėjo jokio įgaliojimo, nes ji buvo palikta įmonės vardu“, – sakė M.Slovikas.
Dėl nuvažiuotų 30 km „BRC Autocentro“ įmonės atstovas paaiškino, kad viskas logiška, nes pirmyn ir atgal atstumas bus daugiau negu vienas kilometras. Benas tai paneigė ir sakė, kad automobilių aikštelė tikrai nėra kilometro ilgio, daugiausiai – 300 m.
„Čia vyksta kažkoks žaidimas. Įbrėžimai jau buvo, kai atidavė automobilį, o šiukšlių jokių ten nebuvo. Mes nieko blogo nepadarėme. Ši mašina niekur nevažiavo, o aikštelėse bandomieji važiavimai pagal sutartį gali būti“, – situaciją komentavo M.Slovikas.
„BRC Autocentro“ įmonės atstovas pasakojo, kad automobilį klientas atvežė pardavimui ir suteikė įgaliojimus jį ne tik saugoti, bet ir pardavinėti, t. y., atlikti bandomuosius važiavimus ir kitus su pardavimo procesu susijusius veiksmus. Visi šie veiksmai yra numatyti pasirašytoje pavedimo sutartyje. Automobilį jie plovė, tvarkė vidų, draudė kasko draudimu ir saugojo. Taip pat automobilį savo sąskaita reklamavo daugelyje automobilių pardavimo portalų.
M.Slovikas sako, kad įmonės darbuotojų nebuvo atsiklausta dėl leidimo filmuoti. Šiuo metu paplitęs įrašas „Facebook“ yra ištrintas.
Kovotojas irgi turi karčios patirties
Lietuvos kovotojas Sergejus Maslobojevas taip pat yra susidūręs su minima įmone, tiesa, įsigyjant automobilį.
„Prieš dvejus metus šioje įmonėje pirkau „Ford Focus“ automobilį. Teko pirkti atsiskaitymo būdu 50/50, nes tuo metu neturėjau pinigų, o žmonai reikėjo transporto priemonės važinėti į darbą. Sumokėjau 3,5 tūkst. eurų ir gyvenau ramiai, tačiau dabar supratau, kad geriau reikėjo pirkti kitur“, – istoriją pasakojo S.Maslobojevas.
Boksininkui po dviejų metų automobilio pirkimo paskambino „BRC Autocentras“ įmonė ir paklausė, ką jis planuoja daryti: išsipirkti visą automobilį ar jį grąžinti ir įmonė dalį mašinos išsipirks. Atvykus į įmonę, S.Maslobojevui pasakė, kad raktelius turi palikti ant stalo ir gali keliauti.
„Jie įkišo man visišką laužą, todėl turėjau į jį investuoti 1,5 tūkst. eurų. Atvykus darbuotojas davė užpildyti popierius ir pasiėmė automobilį, net nepatikrinęs, ar su juo viskas gerai. Išsipirkimo sakė jokio nebus, nes, jo nuomone, galėjau ir netvarkyti automobilio. Dar aiškino, kad automobilio kaina jau bus kritusi. Galbūt kažkiek eurų nukrito, bet ne 3,5 tūkst. eurų“, – naujienų portalui lrytas.lt kalbėjo S. Maslobojevas.
„BRC Autocentro“ vadovas, susipažinęs su šia situacija, papildė informaciją, kad klientas pirko automobilį, kurio kaina buvo 6930 eurų. Automobilio atsiėmimo dieną sumokėjo 3665 eurų, o likusius 3465 eurų įsipareigojo po dviejų metų sumokėti arba grąžinti automobilį.Visos investicijos į automobilį tuos dvejus metus – neprivalomos. Taip pat žmogus turi praeiti techninę apžiūrą prieš grąžindamas transporto priemonę.
„Iki sutarties pabaigos likus mėnesiui, mes teiravomės kliento apie jo tolimesnius ketinimus. Siūlėme pratęsti sutartį, tai yra, likusią sumą mokėti dalimis, išsipirkti automobilį arba grąžinti jį mums, kaip numatyta pasirašytoje sutartyje.
Klientas atvažiavo parodyti automobilio ir klausė, ar mes galėtume sumokėti daugiau, nei liko jam mokėti. Mūsų darbuotojas paaiškino, kad daugiau nei sutarta prieš dvejus metus ir nurodyta pasirašytoje sutartyje sumokėti negalėsime, nes automobilis apgadintas. Taip pat darbuotojas paprašė sutvarkyti atsiradusius kėbulo defektus, nes klientas pagal sutartį įsipareigojo grąžinti automobilį nesugadintą ar pažeistą iš išorės ir vidaus. Žmogus dar sakė, kad bandys automobilį parduoti brangiau“, – aiškino M.Slovikas.
„BRC Autocentro“ vadovas sakė, kad klientas automobilį pristatė, kaip buvo numatyta, tačiau atsiradusių trūkumų nepašalino. Įmonė dėl šito pretenzijų jam nepareiškė.