Po apsilankymo plovykloje vyras nepažino savo automobilio: skundžiasi, kad nubėgo dažai

2020 m. birželio 18 d. 17:38
Evelina Katinaitė
Vairuotoją visada puošia jo švarus automobilis. Tačiau kartais išriedėjus iš plovyklos vertėtų pasitikrinti, ar su nešvarumais kartu nenubėgo ir dažai. Į panašią situaciją pateko vilnietis Žilvinas Klimka, kuris naujienų portalui lrytas.lt pasakoja, jog po apsilankymo plovykloje jo transporto priemonė pakeitė spalvą.
Daugiau nuotraukų (9)
Ž.Klimka nusprendė savitarnos plovykloje nusiplauti savo automobilį 1988-ųjų „MR2 Toyota“, todėl pasirinko neseniai atsidariusią „H2Auto“ plovyklą, kuri yra netoli Rasų kapinių.
Trejus metus šį automobilį vairuojantis vilnietis sako, kad automobilis skirtas parodoms, todėl plauna jį gana dažnai. 
„Anksčiau plovėme mašiną kaimeliuose bei kitose plovimo įmonėse, tačiau viskas būdavo gerai. Tik neploviau tunelinėje, nes bijojau kad kažką nulauš“, – dėstė pašnekovas.
Kaip pasakoja Ž.Klimka, po automobilio plovimo Vilniuje visi dažai esą nusilupo ir vienintelė išeitis dabar sutvarkyti mašiną – ją nupoliruoti. 
„Galvojau, kad jau reikės perdažyti automobilį. Pirmos mintys kilo, kad kažkam kainuos... Tik klausimas buvo, kas: poliravimas ar mašinos perdažymas?
Iškart nepastebėjome, kad automobilis pakeitė išvaizdą, nes jis buvo šlapias. Grįžome namo, pastatėme mašiną ir pamatėme, kad kapotas – baltas. Vėliau apžiūrėjome automobilį ir pastebėjome, kad jis visas yra baltas“, – naujienų portalui lrytas.lt liūdną nutikimą nupasakojo vilnietis. 
Apie šį įvykį jis įmonei pranešė penktadienį, o pirmadienį su juo buvo susisiekta. 
„Penktadienį visur paskleidėme informaciją apie tai, kad taip neatsitiktų kitiems žmonėms. Pirmadienį atvažiavo apžiūrėti mašinos „H2Auto“ atstovas ir nusprendėme nuvažiuoti pabandyti ją nupoliruoti. Kita įmonė ją poliravo.
Bijojau, jeigu reikės perdažyti mašiną, nes tikrai nebūtų pavykę susitarti geranoriškai. Tai kainuotų apie 1500 Eur“, – skaičiuoja Ž.Klimka. 
Automobilio vairuotojas tikisi, kad minėta įmonė visus remonto darbus kompensuos savo lėšomis.
„Ketvirtadienį automobilis atsidūrė pas meistrus ir jie jį tvarko. Įmonės atstovas man sakė, kad tokių atvejų buvo tik keletas ir visi pasibaigė poliravimu“, – naujienų portalui lrytas.lt teigė Ž.Klimka.
Savo ruožtu „H2Auto“ įmonės atstovas Justinas Kvaraciejus mano, kad klientas neteisingai naudojosi paslaugomis.
Problema šiuo metu esą yra sprendžiama, o į kitus klausimus J. Kvaraciejus atsakyti susilaiko ir tikina, kad pakomentuos šią situaciją vėliau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.