„Įkėlėme laivą į vandenį ir ruošiamės testiniam plaukimui, kuris įvyks jau šią savaitę. Jau visai netrukus visi kartu galėsime džiaugtis pirmąja šiame dešimtmetyje oficialia kelione greitaeigiu laivu nuo Kauno iki Nidos, kuris maršrutą įveiks greičiau nei per 4 valandas“, – rašoma pranešime spaudai.
Vizionieriškas ir modernus keleivinis laivas pradėtas gaminti 1957-aisiais. Nepamirštamos futuristinės formos, galingi povandeniniai sparnai ir iki tol neregėtas kelionės greitis: laikmečio lūkesčius lenkianti transporto priemonė asocijavosi su laisve ir itin sparčia moksline pažanga.
Novatoriškos idėjos netrukus pasiekė Lietuvą. Septinto dešimtmečio pradžioje tokie laivai atkeliavo į Kauną ir nedelsdami pradėjo keliones Nemuno vingiais. Bemaž šešiasdešimt keleivių vienu metu talpinęs laivas, upe plaukdavo keliais skirtingais maršrutais, o kursuojančių laivų skaičius ilgainiui išaugo net iki dešimties.
Kelionės Lietuvoje tęsėsi iki 1995-ųjųir stebino net kelias poilsiautojų kartas.
Populiariausias bilietas šiuo laivu buvo Kaunas – Nida. Kelionė vaizdingoms Nemuno pakrantėmis, baigdavosi mylimame Kuršių Nerijos uoste. Maršrutas tapo tikru hitu: laukti jo tekdavo ilgose eilėse, o bilietai tirpdavo lyg pirmojo būtinumo gėrybės, rašoma laivasraketa.lt tinklalapyje.