Kaip rašoma Autoplius.lt pranešime žiniasklaidai, 1991-ieji „Lexus“ prekiniam ženklui buvo tik treti gyvavimo metai ir kol su „SC“ klasės modeliu Jungtinėse Valstijose gamintojas siekė užkariauti naują frontą, Japonijoje po „Toyota“ emblema tai buvo jau trečios kartos „Toyota Soarer“.
Priešpaskutinio praėjusio amžiaus dešimtmečio pabaigoje japonai lyg pasiutę kepė kampuotus kėbulus. Tačiau kirviu kapotoms linijoms neliko vietos „Toyota“ valdybos narių galvose. Dizaino projektavimo užduotims japonai delegavo specialistus, kurie geriau nei bet kas kitas suprato JAV vairuotojų poreikius. Kalifornijoje esančioje „Toyota“ dizaino studijoje jau 1989 metais gimė „Lexus SC“ modelio brėžiniai.
Po itin aptakiu kėbulu gamintojas JAV rinkai nusprendė montuoti 3,0 litrų 6 cilindrų legendinius 2JZ agregatus bei 4,0 litrų V8 1UZ jėgaines. Už Ramiojo vandenyno, Japonijoje gamintuose „Soarer“ buvo montuojami ir 2,5 litro 6 cilindrų varikliai su 1 arba 2 turbokompresoriais.
„Toyota“ inžinerija, legendinis gamintojo 2JZ variklis, apvalių formų kupė kėbulas ir galiniai varantys ratai. Visa tai šiek tiek primena bene ikoniškiausią automobilį iš tekančios saulės šalies – ketvirtosios kartos „Toyota Supra“.
Ir nereikėtų nustebti, nes „Lexus SC“ arba „Toyota Soarer“ platforma buvo panaudota 1993 metais debiutavusios „Supra“ tobulinimui. Taigi, tai yra giminingi automobiliai, tačiau vienas sulaukė didelio pripažinimo, o kitas mėgavosi tik sėkmės trupiniais.
Nors „Lexus SC“ JAV rinkoje buvo vertinamas palankiai – 1992 metais didelę reikšmę turintys leidiniai apie automobilius šį kupė pripažino vienu geriausiu savo klasėje, šie modeliai neišliko itin geidžiami ar medžiojami kolekcionierių.
Skirtingai nuo pirmos eilės pussesere vadinamos sportiškos „Supra“, dėl kurios aukcionų plaktukų dūžiai vis palydi didėjančias sandorių sumas.
„Lexus SC“ šiandien puikiai atspindi Japonijos gamintojo technologinę pažangą bei vertybes, kuriomis vadovaudamiesi amerikiečiai rinkosi automobilius.
Tai – tylus, komfortiškas ir rafinuotas GT klasės automobilis, sukurtas sukti kilometrus be didelių rūpesčių.
Ir entuziastai turėtų nepamiršti, kad po šiuo santūriu „SC300“ rūbu slepiasi didelį atletinį potencialą turinti širdis, turbokompresoriaus pagalba galinti pumpuoti 2 ar net 3 kartus didesnį galingumą.