Naujasis visureigis buvo pavadintas AG 20 ir tokį vardą gavo neatsitiktinai. Tai yra jau dvidešimtoji rusų inžinieriaus padidinto pravažumo transporto priemonė su žemo slėgio padangomis.
Talpins daugiau keleivių
A. Garagašjanas šį kartą daugiau dėmesio skyrė ne visureigio konstrukcijos atnaujinimui, o keleivių komfortui ir sėdimų vietų skaičiui.
Šioje neįprastoje transporto priemonė keleivių salono ir bagažo skyriaus bendra erdvė siekia 5,5 kubinio metro.
AG 20 salone patogiai gali važiuoti penki keleiviai, tačiau esant poreikiui jų galima sutalpinti net 11.
Panašiai, kaip ir ankstesnis modelis „Šerp“, šis visureigis valdomas ne vairu, o specialiu šturvalu.
Unikali transporto priemonė turi naują pasukimo mechanizmą su hidrauliniu valdymu, stačiakampio formos rėmą ir grandine varomą alyvos siurblį.
Užtenka kuklaus variklio
Visureigis gali judėti bet kokio vandens telkinio paviršiumi ir užsiropšti ant ledo.
Visus keturis ratus suka kuklus 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis išvystantis 44 AG maksimalią galią. Jis sujungtas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže.
AG 20 ant kieto paviršiaus išvysto maksimalų 45 km/val. greitį, o vandenyje – 6km/val.
Naujo visureigio kaina prasideda nuo 3,8 mln. rublių (54 tūkst. eurų).