„Arquus Scarabée“ iš tiesų atrodo įspūdingai. Tai – šarvuotas automobilis, kuris dydžiu nusileidžia didžiausiems kariniams visureigiams, tačiau tai nėra blogas dalykas.
„Scarabée“ greičiau įsibėgėja ir gali pralįsti pro siauresnius tarpus. Kuklesni išmatavimai ir mažesnis svoris taip pat palengvina transportavimą.
Galima nuleisti parašiutu
„Scarabée“ turi dyzelinį variklį ir papildomą elektros motorą.
Be degalų papildymo idealiomis sąlygomis visureigis gali nuriedėti maždaug 1000 kilometrų.
Viršuje „Scarabée“ turės 12,7 milimetrų kulkosvaidį, čia taip pat bus montuojamas ir 30 milimetrų prieštankinis pabūklas.
Visureigis taip pat turės ir galybę įvairių jutiklių bei radarų, pažangią misijų valdymo ir komunikacijos techniką.
„Scarabée“ bus galima nuleisti ir parašiutu - jis yra pakankamai tvirtas ir turi specialiai tokioms operacijoms paruoštą rėmą.
Didesnis manevringumas
Tačiau įdomiausia „Scarabée“ savybė yra visi keturi vairuojami ratai.
Automobilių su keturiais varomais bei vairuojamais ratais yra buvę ir anksčiau, tačiau „Scarabée“ ašys yra nepriklausomos viena nuo kitos.
Tai reiškia, kad priekinius ir galinius ratus galima susukti į tą pačią arbą priešingą puses.
Kokia iš to nauda? Demonstracijose „Scarabée“ tiesiog važinėja skersas, rodydamas savo neįprastą talentą.
Tačiau realistiškai tai žymiai padidins visureigio manevringumą ir pravažumą.
Privalumai – ne tik bekelėje
„Scarabée“ galės apsisukti vietoje – ratus susukus į priešingas puses apsisukimo spindulys stipriai sumažės.
Šis visureigis taip pat galės važiuoti šonu pasisukęs važiavimo kryptimi. Tai padės įveikti kai kurias kliūtis. Ir tikrai palengvins lygiagretų parkavimą miesto gatvėje.
Vaizdo įraše matomas sunkvežimio važiavimas šonu irgi nėra tik kvaila demonstracija.
Taip važiuodamas „Scarabée“ nepalieka labai gilių vėžių, nes galiniai ratai neseka ta pačia trajektorija. Taip visureigis gali lengviau įveikti smėlį ir kitą minkštą gruntą.
Skelbiama, kad „Arquus Scarabée“ tarnybą Prancūzijos kariuomenėje gali pradėti 2025 metais.