Lrytas.lt testas: „BMW M2 Competition“ ieško vairuotojų, kuriuos galėtų prisijaukinti

2019 m. birželio 24 d. 08:41
Specialiai lrytas.lt iš Rygos
Dar nuo BMW M2 pirmtako 1M pasirodymo 2011 metais visiems žurnalistams ir automobilių entuziastams buvo kilęs tas pats klausimas: kaip šis modelis važiuotų, jei būtų gavęs M3 variklį?
Daugiau nuotraukų (43)
Buvo kalbama, kad kompanija nenori, jog šis modelis būtų greitesnis už M3. 
Bavarai pagaliau apramino kritikus, nes pateikė konkretų atsakymą su naujuoju „M2 Competition“.
Visi galingiausi M padalinio modeliai nuo šiol žymimi „Competition“ ženkliukais, tačiau M2 atveju dėl to atsirado šiokia tokia painiava, nes tai ne šiaip galingesnė versija, o šio modelio pamaina. 
Kuklesnis M2 kupė jau nebegaminamas. 
Labai geros naujienos
Svarbiausia, kad gerų naujienų netrūksta. Pirma, šis modelis tikrai gavo M3 (arba M4, priklausomai nuo to, kuris labiau patinka) variklį.
Taip, maksimali jo išvystoma galia buvo sumažinta iki 410 AG, tačiau lyginant su pirmąja versija tai vis tiek reiškia beveik 40 AG prieaugį.
Kita ne mažiau pozityvi žinia – vis dar galima šį modelį komplektuoti ir su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.
Išoriškai skirtumai minimalūs – matinio juodo plastiko detalės šen bei ten, papildomas prierašas gale ir nauji ratai.
Jei norite iškart sužinoti, ar tai senesnis M2, ar „Competition“ modelis, pažvelkite į saloną.
Čia sumontuotos taip pat iš M3 paskolintos sėdynės su aukštais vientisais atlošais, o šalia pavarų svirties atsirado papildomi mygtukai vairo ir akceleratoriaus aštrumo reguliavimui.
Dar labiau tinkamas
Naujasis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sek., todėl skirtumas lyginant su senąja versija nėra labai juntamas. 
Tačiau variklis riaumoja garsiau ir aštriau.
Tai ne tik paties motoro, bet ir atnaujintos išmetimo sistemos, kurioje atsirado papildomi vožtuvai, rezultatas.
M2 ir taip nebuvo tylus, tačiau visgi nekeliantis azarto, o dabar tai pasikeitė.
BMW pastangos sustiprinti kėbulą, o ypatingai padaryti jį standesnį ten, kur montuojamos galinės pakabos detalės davė davė rezultatų.
M2 tapo dar paklusnesnis ir dar lengviau prognozuojamas.
Dabar tai yra turbūt vienas labiausiai pasivažinėjimams sportiniu režimu tinkančių automobilių rinkoje.
Taip, yra daugybė už jį greitesnių ir netgi nedidelis „Audi RS3“ ant drėgnos dangos būtų pranašesnis.
Visgi kalbant apie vidutinius vairuotojus, kurie įprastai neturi žiedinių lenktynių profesionalo įgūdžių ir tokiose trasose, kaip Kačerginės „Nemuno žiedas“ ar Rygos Bikerniekai nebando gerinti rekordų, šis modelis yra kaip tik tai, ko reikia.
Azartiškas mokytojas
„M2 Competition“ tapo šiek tiek gyvesnis esant žemiems sūkiams ir neprarandantis azarto iki pat 7500 aps./min. raudonos ribos.
Valdymas itin aštrus ir lengvai prognozuojamas, o už smulkias klaidas netgi nebūsite baudžiami.
Trumpo pasivažinėjimo Rygos trasoje metu nebūdami tikrais lenktynininkais provokavome naująjį šiek tiek per dideliu greičiu įvažiuodami į posūkius, tačiau nepakankamo pasukamumo – nė ženklo.
Labai rekomenduojame pirmiesiems važiavimams trasoje susirasti instruktorių. Jis bus antras jūsų mokytojas kartu su sportiškuoju BMW.
„M2 Competition“ leidžia labai aiškiai pajusti savo galimybių ribas ir su kiekvienu ratu važiuoti greičiau.
Pasitikėjimas puikiai suderinta pakaba ir jai gelbėjančiu elektronikos valdomu diferencialu pašalina bet kokią baimę.
Pokyčių kaina
Rimtesnis variklis su važiuoklės ir elektronikos patobulinimais bei naujomis sėdynėmis turėjo ženklią įtaką automobilio kainai. 
Mūsų rinkoje „M2 Competition“ kaina prasideda nuo 68 tūkst. eurų.
Palyginimui, „Audi RS3“ sedanas su penkių cilindrų 2,5 litro darbinio tūrio 400 AG varikliu kainuoja šiek tiek daugiau nei 59 tūkst. eurų. 
Dar kuklesnį, tik keturių cilindrų, 2 litrų darbinio tūrio 300 AG galios variklį turintis „Porsche 718 Boxster“ – mažiau nei 56 tūkst. eurų. 
Verta pažymėti, kad pastarojo modelio pranašumas yra ne tik centre sumontuotas variklis, bet ir mažiausiai svoris – vos 1365 kilogramai. 
Pasirinkimas šiuo atveju dar labai priklauso nuo to, kaip dažnai norėsite naudotis automobiliu. 
M2 turi didžiausią 390 litrų tūrio bagažinę, tačiau intensyviai eksploatacijai žiemą racionalesnis pasirinkimas būtų „Audi RS3“. 
Jei planuojate tik pasivažinėjimus trasose, galbūt verčiau geriau pridėti keletą eurų ir įsigyti galingesnę „Porsche 718 Cayman“ versiją. 
Išvada:
Laikais, kai visiems tapo neramu dėl to, kiek blogų dujų patenka į aplinką, o vidutinės sąnaudos jau skaičiuojamos kilovatvalandėmis „M2 Competition“ yra vienas iš mirštančios rūšies egzempliorių.
Jis išraiškingas, galingas ir triukšmingas, o tai visuomet dera sportiškam automobiliui.
Svarbiausia – tai modelis, kuris gali prisijaukinti vairuotoją ir jam priminti, kad tikrasis vairavimo malonumas prasideda tada, kai išjungiamos visos elektroninės auklės.
Bandomojo „BMW M2 Competition“ skaičiai: 
Bazinė kaina: 68 tūkst. 124 eurų.
Variklis: 2979 kubinių centimetrų, 410 AG, 550 Nm benzininis su dviem turbokompresoriais. 
Pavarų dėžė: 7 laipsnių dvigubos sankabos automatinė. 
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 4,2 sek. 
Didžiausias greitis: 280 km/val. 
Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm): 4461/1854/1410. 
Ratų bazė, mm: 2693. 
Bagažinės talpa, l: 390. 
Svoris su eksploataciniais skysčiais: 1550 kg. 
Deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos: 10 l/100 km.
BMW^InstantBMW M
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.